Resultat 1 till 4 av 4

Länkbygge av Jim Westergren

  1. #1
    HLRHJALPENs avatar
    HLRHJALPEN HLRHJALPEN är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    okt 2012
    Inlägg
    30
    Hej,

    Jag har funderingar på att köpa Jims guide men vill först höra mig för om någon har använt den och vad i sådana fall ni tyckte.

  2. #2
    Niklas Aronssons avatar
    Niklas Aronsson Niklas Aronsson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Moderator för alla forumsektioner
    Reg.datum
    nov 2009
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    753
    Jag vet faktiskt inte vad det är för en guide du pratar om eller vad den handlar om, men över lag skulle jag säga att allting som han säljer är värt att köpa.
    Jim är troligen en av de kunnigaste och smartaste i hela branschen, inte bara i Sverige, och han är genuint intresserad av att hjälpa andra. Om han tycker att guiden är värd pengar för andra så kan jag garantera att den är värd investeringen.
    Rekommenderar att du kontaktar honom själv först, och förklarar vad du förväntar dig. Om han säger att guiden kommer att hjälpa er så kan jag lova att det är så.

  3. #3
    Reg.datum
    okt 2006
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    73
    Citat Ursprungligen postat av HLRHJALPEN Visa inlägg
    Hej,

    Jag har funderingar på att köpa Jims guide men vill först höra mig för om någon har använt den och vad i sådana fall ni tyckte.
    Jag har guiden och jag tycker definitivt att allt som står i den är värdefull information. Men som Niklas säger så är det en bra idé att kontakta honom och berätta vad du förväntar dig av guiden. Inte säker men jag tror även han uppdaterar informationen kontinuerligt.

    Citat Ursprungligen postat av Niklas Aronsson Visa inlägg
    Jag vet faktiskt inte vad det är för en guide du pratar om eller vad den handlar om, men över lag skulle jag säga att allting som han säljer är värt att köpa.
    Jim är troligen en av de kunnigaste och smartaste i hela branschen, inte bara i Sverige, och han är genuint intresserad av att hjälpa andra. Om han tycker att guiden är värd pengar för andra så kan jag garantera att den är värd investeringen.
    Rekommenderar att du kontaktar honom själv först, och förklarar vad du förväntar dig. Om han säger att guiden kommer att hjälpa er så kan jag lova att det är så.
    Här är länk till guiden: Länkbygge.se
    Måns Gullberg, grundare och SEO-ansvarig på Modifinder AB

  4. #4
    HLRHJALPENs avatar
    HLRHJALPEN HLRHJALPEN är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    okt 2012
    Inlägg
    30
    Tack, jag har kontaktat Jim. Om någon annan har använt den så skriv gärna vad ni tyckte.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Jim Westergren har gift sig!
    Av Peter U Larsson i forum Övrigt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 10:23
  2. jim westergren= modeguru?
    Av lamadjuret i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 15:59
  3. SEO av Jim Westergren
    Av Jim Westergren i forum Presentation av SEO-Konsulter/SEO-företag
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-24, 16:39
  4. Jim Westergren talar på IMC 2006
    Av lennartsvanberg i forum Nyheter
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 00:49
  5. Hej från Jim Westergren
    Av Jim Westergren i forum Introduktion
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 21:46