Resultat 1 till 2 av 2

Säljer av över 900 domäner, både premium och billiga. God Jul

  1. #1
    qmikalis avatar
    qmikali qmikali är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    75
    Idag kommer julafton en dag tidigare om man gillar domäner.

    Jag vet att denna tråd eg. är bara för premium domäner, men eftersom jag gjort en lista med alla, så kanske det kan vara ok ändå? Jag har även gjort en flik med bara de bästa domänerna. Annars får ni säga till så skapar jag ett nytt dokument med bara de dyraste.

    Jag säljer av större delen av min domänportfölj för att satsa på ett fåtal premium projekt istället.

    Listan har allt från 100kr för en domän till premium domäner där ni får lägga bud. Som t.ex.
    tvtabla.se
    valutaomvandlare.se
    bar.se
    löpband.se/lopband.se
    (Vissa som har "bud" istället för pris behöver inte vara dyra bara att jag inte kunde sätta ett pris)

    För att göra det lättare för er så har jag försökt att kategorisera de flesta av domänerna. Som jobb (olika jobbtitlar), author (tänkte göra fan-sidor för författare), ekonomi, resor, bygg, mm.

    Jag reserverar mig för att ta bort en domän från försäljning eller ändra priset, det var tyvärr för många domäner så har inte haft tid att tänka igenom alla ännu, utan tänkte det var bäst att släppa och se om intresse finns.

    Eftersom jag släpper många domäner för 100kr/st. Så behöver du köpa flera domäner för att en affär ska bli av. Dvs för minst 500kr. Säljer som företag och köparen betalar ev överföringsavgifter, samt ev förnyelse (ifall domänen blivit deaktiverad, då vissa går ut snart). För .nu så tillkommer ca 2400kr i överföringskostnad, så jag gissar att de inte är intressanta, men de finns med ändå ifall det är någon ni varit intresserad av tidigare.

    När det gäller webbplatserna så ska jag ta fram mer data för dem, ville som sagt släppa denna lista nu så ni kan börja titta igenom den.

    Nedan hittar ni alla domänerna i ett google dokument:
    https://docs.google.com/spreadsheet/...WhzZFZKMV93WkE

    Finns intresse så skicka PM. Bli inte oroliga om det dröjer med svar. Det är ju jul iaf. Dock skulle jag gärna få till några affärer innan nyår.

    God Jul.

  2. #2
    jakes avatar
    jake jake är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    jul 2006
    Inlägg
    75
    uppdatera gärna vilka som är sålda? (och vad de sålts för om officiellt)

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Premium .nu domäner
    Av Kosova i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 18:30
  2. Premium domäner säljes
    Av Kosova i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 18:57
  3. Svar: 37
    Senaste inlägg: 2007-06-25, 07:53
  4. Spridning av svenska domäner över olika IP
    Av Marcin i forum Optimering
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-24, 16:48
  5. Vi säljer billiga länkar
    Av the-million-dollar-man i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-10-07, 16:06