Resultat 1 till 1 av 1

Content säljes (engelska) - behöver du artiklar?

  1. #1
    torkels avatar
    torkel torkel är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2013
    Inlägg
    201
    Jag har en mycket duktig content writer anställd på heltid, som har hjälpt mig med diverse projekt. Han är baserad på filippinerna (engelska är modersmålet där) och rekryterades via en firma på plats som inte anställer vem som helst. Från april-maj kommer jag dock inte ha användning för honom på heltid under en period framöver. Jag kommer däremot att fortsätta betala honom 100% för att inte bryta anställningskontraktet, då jag inte vill bli av med honom inför senare projekt och uppdateringar.

    Jag tänkte därför höra om någon här skulle vara intresserad av välskrivna artiklar på engelska. Du kan alltså ge vissa direktiv, välja rubrik själv, bifoga källor och länkar, utkast etc för att styra artiklarnas innehåll, eller överlåta delar av arbetet helt och hållet.

    Pris och upplägg kan säkerligen läggas upp på många olika sätt beroende på vad du önskar. Sammanfattningsvis handlar det i alla fall om välskrivna artiklar till ett relativt lågt pris. (Du riskerar inget totalt bottennapp som kan vara fallet om man går via Elance etc där vissa visar upp någon annans portfolio, och sedan levererar material som ej går att använda...)

    ---UPPDATERING 2013-03-26---

    Jag har nu lyckats allokera honom några veckor framöver, men är du intresserad av content framåt slutet av april så hör gärna av dig.

    Jag har även fått förfrågan om korrekturläsning erbjudes och det kan absolut vara ett alternativ.
    Senast redigerat av torkel den 2013-03-26 klockan 11:04.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Ger bort 20000 engelska PLR artiklar
    Av basse i forum Kataloger
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2012-11-21, 00:11
  2. SEO content på svenska och engelska samt översättningar
    Av LoyalWriter i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-30, 20:50
  3. Artiklar och duplicate content
    Av Daniel_K i forum Google
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-10-03, 19:38
  4. Behöver du svenska artiklar?
    Av latehorn i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-12, 11:09