Resultat 1 till 2 av 2

Optimerat min sida men det händer inget med sökorden.

  1. #1
    wahlmans avatar
    wahlman wahlman är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2011
    Inlägg
    80
    Jag har optimerat min web-butik under ca tre veckor och blev klar för ca 10 dagar sedan. Jag har skrivit rubrik till varje produkt och skrivit kategoritexter till nästan varje kategori. Har ändrat i URL fältet. Inget av det hade jag tidigare och trodde att sökorden skulle börja stiga i serpen men det har de inte gjort. Sökorden började röra sig lite åt rätt håll men gick tillbaka lika fort. Ska man vara tålmodig och vänta längre innan det händer något om det kommer att hända något med sökorden.

  2. #2
    snulles avatar
    snulle snulle är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    aug 2011
    Inlägg
    81
    Citat Ursprungligen postat av wahlman Visa inlägg
    Jag har optimerat min web-butik under ca tre veckor och blev klar för ca 10 dagar sedan. Jag har skrivit rubrik till varje produkt och skrivit kategoritexter till nästan varje kategori. Har ändrat i URL fältet. Inget av det hade jag tidigare och trodde att sökorden skulle börja stiga i serpen men det har de inte gjort. Sökorden började röra sig lite åt rätt håll men gick tillbaka lika fort. Ska man vara tålmodig och vänta längre innan det händer något om det kommer att hända något med sökorden.
    Vänta skulle jag göra.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-12-04, 14:31
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-07-23, 06:55
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-05-24, 09:20
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-05-26, 10:19
  5. Händer inget på mitt huvudnyckelord!?
    Av xsajt i forum Optimering
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2007-08-04, 16:50