Resultat 1 till 2 av 2

Aftonbladet på väg ner?

  1. #1
    hans99s avatar
    hans99 hans99 är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2006
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    2 588
    Är det någon mer än jag som har haft Aftonbladet i SERP:ar? De verkar ha börjat tappa.

    På t.ex. "GI-metoden" låg de länge tvåa. Nyligen gick de ner först ett och sedan ett steg till.

    Jag kan inte säga att jag tycker att det är dåligt. Uppmuntrar dem förhoppningsvis till att lägga lite mer tid på artiklarna. Vi skrev för några månader sedan en forskningsnyhet som Aftonbladet också bevakat där de tolkat forskningen helt fel. Inte nog med det utan de hade dessutom ringt upp en läkare som de ofta använder och troligen berättat om nyheten och sedan fått henne att göra en felaktig tolkning på Aftonbladets felaktiga tolkning. Fortfarande har de inte korrigerat det, vilket är otrevligt när det kommer till hälsa.

  2. #2
    jmns avatar
    jmn jmn är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    okt 2006
    Inlägg
    157
    De är på väg ner

    Google "rättar" inte längre felstavningen "Aftonbladhet". Däremot håller de andra två tidningarna emot.

    Kanske Google har på känn vilka tidningar som är starka/svaga i content och förtroende?

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Gratisbloggar som bete för trafik och länkbete
    Av Jim Westergren i forum Övrig internetmarknadsföring
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 06:56
  2. Aftonbladet är 2 ggr bättre än Expressen
    Av hans99 i forum SEO-verktyg
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 21:24