Resultat 1 till 3 av 3

Min "gå till kassan" sida syns inte, men däremot fungerar min Lägg till i kassan!

  1. #1
    Seokillens avatar
    Seokillen Seokillen är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2012
    Inlägg
    75
    Jag installerade wp- ecommerce pluging på min wordpress sida, där jag hade tänkt sälja digital produkter.
    Jag valde i inställningar, payment genom paypal med paypal standard 2.0 eller vad den heter, fyllde i allt.
    Och när jag går till min sida så kan jag se mina produkter och även lägga till dem i kassan men däremot när jag väljer att gå till kassan så finns det ingen kassa lol.

    Hur ska man fixa detta?
    Finns det någon därute som använder samma plugin och kanske kan ge lite tips om mitt lilla problem.

    BTW jag använder vanlig paypal, ingen business. har som limit 22 tusen kronor.

  2. #2
    torkels avatar
    torkel torkel är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2013
    Inlägg
    201
    Använder du ett ordentligt WP tema, eller något gratis du hittat på nätet?

    Det fins ett par mycket bra teman som är gratis, men de flesta är ganska buggiga, särskilt om man skall hålla på med lite mer avancerade plugins...

    Nu är jag inte expert på just ecommerce, men om jag skulle börja använda det skulle jag börja med standardtemat i WP, och först få det att fungera. När sedan setupen fungerar som du vill, kan du ändra tema, och se om allt fortfarande fungerar som det ska.

  3. #3
    Seokillens avatar
    Seokillen Seokillen är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2012
    Inlägg
    75
    tack, ska testa det.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-04, 09:26
  2. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-03, 08:51
  3. Är det "title" som syns som sidtiteln?
    Av canegy i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-18, 15:44
  4. "Skicka ett meddelande via e-post till xx" - funkar inte..
    Av Björn i forum Angående SEO-Forum.se
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 01:29