Resultat 1 till 3 av 3

Skulle ni lägga till text på startsida?

  1. #1
    Kashkans avatar
    Kashkan Kashkan är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2013
    Inlägg
    17
    Hej!

    Jag frågar er med tidigare erfarenhet. Tycker ni jag ska lägga till text på startsidan? Om det skulle vara aktuellt så skulle jag ta bort blogg/feed, fb ruta och banner under fyndhöran. Hur mycket hjälper det om man redan har kategorisidor för termerna man vill ranka på?.

    Sidan är [modererat]

    Mvh Emil
    Senast redigerat av Urban G den 2013-07-25 klockan 13:59. Anledning: regel 1

  2. #2
    Anders Tibblings avatar
    Anders Tibbling Anders Tibbling är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    jul 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    329
    Av din strategi att döma så satsar du mer på en kategorisida än ditt huvudsakliga tema för sidan, det finns säkert en superlogisk förklaring här. Och det är ju klokt då sidan tids nog kommer att lida rejäl Googlestryk av den befintliga sitewide-länkningen. Prova att lägga texten efter bilderna då den ändå känns som ett nödvändigt ont. Har du betalt för länkarna?

  3. #3
    Kashkans avatar
    Kashkan Kashkan är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2013
    Inlägg
    17
    Citat Ursprungligen postat av Anders Tibbling Visa inlägg
    Av din strategi att döma så satsar du mer på en kategorisida än ditt huvudsakliga tema för sidan, det finns säkert en superlogisk förklaring här. Och det är ju klokt då sidan tids nog kommer att lida rejäl Googlestryk av den befintliga sitewide-länkningen. Prova att lägga texten efter bilderna då den ändå känns som ett nödvändigt ont. Har du betalt för länkarna?
    Tack för svar! "klokt då sidan tids nog kommer att lida rejäl Googlestryk av den befintliga sitewide-länkningen" visste inte ens att jag hade många sitewide :/ pfft får man kontakta de som länkar och be dom att ändra måladress? Men sig att jag skulle optimera första sidan med liknande ord som kategorisidorna? Känns ju konstigt då olika sidor på domännamnet försöker ranka på samma ord? Rätta mig om jag har fel/ Nooblet <--

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-08-20, 10:29
  2. Att lägga till en text annons på många sidor
    Av jakobia i forum Optimering
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-20, 22:48
  3. Lägga till AdSense
    Av Johnz i forum Affiliate / AdSense
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-09-30, 16:26
  4. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-18, 14:54
  5. Lägga till i Svenska Kataloger
    Av JED i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 22:19