Hej!

Sidan det gäller är www.pussinuss.se

Är intresserad av att sälja min blogg/hemsida.. Den rankar bra på många saker och får många träffar varje dag från Google sökresultat, vilket också gjort att jag tjänat en del pengar på detta.. Ligger runt 10 000 totalt nu om man räknar sponsrade inlägg och affiliate.

Den handlar främst om resor, och lite då och då får man erbjudande av olika företag som vill man ska skriva om saker. Brukar ta 500 kronor plus för ett inlägg.

Besökare ligger runt 100 på en dag, då utan att jag uppdaterat något alls eller gjort reklam för sidan. All trafik kommer i stort sett från google eller annan sökmotor, men främst google.

När man skriver nya inlägg, hamnar dem ganska omgående i googles sökresultat och ofta ganska bra rankat..

Har en hel del inlänkar som är reserelaterade och några andra också. Sidan har helt klart potential och behöver egentligen inte vara en blogg..

Min egen tanke med sidan är att ge information om olika saker och tjäna pengar via google adsense och affiliate, men saknar tiden till att göra det ordentligt med att fixa inlänkar och skriva nya inlägg.

Allt material på sidan följer med vid köp (förutom personliga inlägg och bilder som ändå inte ger något värde för någon annan person).

Är du intresserad så hör av dig här eller via PM med bud