Hej,

Jag driver ett 100-tal olika affiliatesajter där cirka 10-15 har mitt fokus. Resten är MFA, sateliiter och avdankade projekt.

Jag söker en konsult som kan hjälpa mig att i ett första skede göra en on-page och länkstruktursanalys av olika sajter och förse mig med en action list som jag i sin tur kan låta andra anställda göra. I detta första skede vill jag också ha en analys av hur jag bäst arrangerar mina sajter tillsammans på ett SEO-mässigt smart sätt.

Jag är alltså inte ute efter ett SEO-företag att hyra länkar av osv. utan någon form av SEO-ansvarig.

Jag är relativt kunnig inom SEO men inte någon expert och det är just din expertis jag är ute efter. Jag ser på detta som en strategisk lösning och kommer att, om vi hittar en bra deal, vilja anlita dig för en längre tid framöver.

Min budget är på c:a 20.000 kr up-front (för analyser) och mellan 500 kr till 5.000 kr per månad beroende på vad som behöver levereras.

Min gissning är att vårt samarbete går ut på följande:

Du analyserar mina största sajter, dels on-page men också inlänksstrukturen och kommer fram till en action plan ("ta bort detta, lägg till detta, överväg detta, se till att få fler länkar på detta sätt och ta bort dessa"). Sen justerar du denna taktik allt eftersom månaderna går och agerar support vid spontana frågor på tex timbasis.

Kontakta mig på [email protected] och beskriv gärna då:

- Vad du har gjort tidigare
- Lite om ditt företag
- Offert i form av pris