Har under några månader nu byggt upp en nyhetssajt enkopingssidan . se Det är alltså en lokal nyhetssida för Enköping där Journalisten Roland Nordqvist (även känd som Teliappapan) levererar omkring 3 nyhetsartiklar/dag. Sajten har blivit riktigt populär inte minst med det gehör vi fick när vi startade en FB-sida.......över 500 likes på 2 dygn.

Nu är jag på jakt efter den som ser potential i att synas där på ett eller annat vis, det behöver inte handla om ren annonsering utan jag är öppen för förslag som tex egna artikelserier/bloggar typ SEO-proffset tipsar 1 gång i veckan eller dylikt.

Samarbetet behöver absolut inte handla om en pengatransaktion. Utan kan mynna ut i annat.

Sidan är ung så jag är medveten om att länkarnas kraft i dagsläget inte ger mycket men vi har många läsare och den växer hela tiden. Dessutom är Enköping rikt på företagare som kan vara av intresse.

Seriösa svar emottages gärna från dig som tror dig kan ha nytta av detta och samtidigt kunna leverera något som uppskattas av våra läsare.