Resultat 1 till 2 av 2

Någon i Göteborg som vill presentera sitt företag på vår företagsträff?

  1. #1
    Blixttrycks avatar
    Blixttryck Blixttryck är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2013
    Inlägg
    1
    Hej.

    Vi kommer ha en företagsträff nu på Torsdag i Göteborg (Partille) på småföretagarhuset. vi har även gruppen "Ehandlare i Västra Götaland"

    Vi har bjudit in dom flesta företag i närheten och vi tänkte hålla i en sån kväll en gång i månaden. För vår första tema så söker vi nu efter ett företag som kan göra en liten presentation i ämnet SEO/adwords/marknadsföring på internet.

    Det är en hett tema just nu och dom flesta som kommer dit är intresserade och nyfikna av ämnet. Hur ni lägger upp er presentation och vilka ämne ni väljer att prata om är upp till er, besökarna kommer vara e-handlare och småföretag.

    Skicka ett e-mail till mig på [email protected] eller svara här i tråden om ni har några mer frågor eller vill göra en intresseanmälan att vara med.

    Mvh
    Senast redigerat av Blixttryck den 2013-11-09 klockan 14:13. Anledning: Stavfel i titel

  2. #2
    Siljes avatar
    Silje Silje är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2013
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    8
    Vad spännande! Finns det något information om själva träffet...? (off-topic)
    PM gjärna om du inte vill skriva här.

    Mvh.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Söker företag som vill samarbeta
    Av bellsi91 i forum Förfråga om tjänster / Platsannonser
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-09-30, 15:39
  2. Hur vill vi ha SEO-företag.se?
    Av Joakim i forum Övrigt inom SEO
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 06:15
  3. Någon som vill köpa bil?
    Av Anders Granström i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 00:47