ackumulerande arbete även efter jag slutat betala.
Hej
Jag har köpt seo support och länksupport av ---. Jag blev lite förvånad när de ryckte alla länkar uppbyggda under året, då jag inte ville fortsätta betala ett år till. De hänvisade till att det bara var hyrd länkarbete jag köpt. Därav försvann de när jag inte betalde mera. De sa att det blir betydligt mycket dyrare om jag vill ha annat länkbygge, som stannar kvar.
Jag hade uppskattat att köpa support och ackumulera länkarna som byggs upp under året. Och att skulle jag vilja sluta årskontraktet, så låg tidigare arbete kvar. Nu visade det sig att min site sänktes radikalt 14 dagar efter att jag slutat betala Getupdated. Jag blev oroad och besviken då siten drog in bra. Så jag hoppade på ett år till, och siten gick inom en vecka upp i normal bra trafik.
Min fråga:
Finns det företag som jobbar som jag vill, dvs. teknisk support till viss del, och de länkar som byggs upp av företaget ligger "ute" på bra riktiga siter, som är oberoende om jag slutar betala årsabonnemanget. Jag gissar att jag då trots allt måste fortsätta underhålla länkarna med bra uppdateringar, men att jag lär mig kraften och ser vad seo företaget gjort för mig. 30 000 kr är ju rätt mycket per år, men om jag tjänar mer så lönar det ju att ha Getupdated, men känns lite obekvämt, då jag gillar ackumulerande arbete. :) Som finns kvar.
Jag upplever för övrigt att --- är ett bra supportföretag, och så, men undrar om mina tankar på tjänst, finns att köpa istället. Av vem?
Tack.
Tony