Har toppat sökordet "kreditkort" i flera år nu. Utan länkbygge.
Stabil sajt om än inte avancerad.
Vad bjuder ni? (Exkl. moms, moms läggs på senare).
Har toppat sökordet "kreditkort" i flera år nu. Utan länkbygge.
Stabil sajt om än inte avancerad.
Vad bjuder ni? (Exkl. moms, moms läggs på senare).
2102 besökare Jan 2011
1737 besökare juni 2011 (seasonality)
Kan säga att "kreditkort" är 30% av trafiken. Det är ju ingen superstor sajt men den har legat stabilt i flera år som sagt.
Jag jobbar knappt med intäkterna så där redovisar jag ingenting. Har inte gjort upp några deals med andra företag. Kör lite Google Adsense vilket vanligtvis ger bra provision men där ligger det lågt nu.
Adsense drar in 1500:- i månaden räknat från januari 2011.
Inga ofantliga summor alltså. Dock ser jag värde i domänen iallafall och med rätt ägare kan det bli riktigt bra. Bara en sådan sak som att göra upp avtal med varje brand höjer ju förtjänstmöjligheterna avsevärt. Sen finns det säkert någon med finansiell backup som kan leverera tyngre idéer för en sådan här sajt.
Ok, eftersom ingen har bjudit och det verkar vara en öppen bjudning här ute i tråden, så bjuder jag 500 :-
Kan du pma lite statistik på sajten? Typ export från analytics över de senaste 6 månaderna eller liknande?
Bjuder 1000 kr.
Jag antar att du säljer som företag i med att du lägger på momsen efteråt? (Vill bara vara säker)
Albin Stööp. Erbjuder professionell SEO.
Ja, just det.
Säljer du som privatperson eller företag?
Jag bjuder 1300:-
5000 kr
Hehe. Den drog in betydlig mer förut när jag körde affiliateprogram på flera kreditkort vilket jag inte gör nu. Allt under 50 000 exkl. moms anser jag som skambud
Pralbin: Jepp, jag säljer som företag.
My boner is gone, has anyone seen it?
Skämt å sido.. Tycker det är beundransvärt hur en sida utan offpage och som är så nyreggad kan ha en sådan placering. Grattis helt enkelt! Den är värd 50k+
Lycka till med försäljningen i alla fall, du lär få den sålt!
Ligger priset fortfarande på 50 lök, eller har du funderat på en sänkning?
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)