Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 30 av 54

Så använder du N.nu för att bättre lyckas med din SEO

  1. #1
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Så använder du N.nu för att bättre lyckas med din SEO
    (Denna artikel uppdateras regelbundet och är skriven för de som redan har erfarenhet av att bygga hemsidor.)



    Många av forumets medlemmar använder redan framgångsrikt N.nu som del av sin SEO-strategi men det är många som missat det. Det är även många som missar några av de viktigaste funktionerna på N.nu inom just SEO och till exempel de inlänkar man kan få från systemet.

    Vad är det som är så bra med N.nu?



    Domänkoppling

    Givetvis ska du koppla en egen domän eller subdomän. Det gör du här. Då pekar alla inlänkar mot din egna domän och du kan i framtiden om du vill peka domänen mot en annan hemsida på ditt eget webbhotell. Givetvis görs en 301 redirect på n.nu versionen till domänen när domänen är kopplad.

    On-page optimering

    • Användning av exakt matchande sökord i domänen ger en otrolig boost enligt egen erfarenhet.
    • Title för startsidan skriver du in i inställningarna.
    • Meta elementen skapas här.
    • Sökord i brödtexten, rubriker osv känner ni redan till.
    • En lista på duktiga och billiga skribenter hittas här.
    • Tracking kod för Google Analytics klistras in i inställningarna.


    Länkbygge till en N.nu hemsida

    • Skaffa så mycket poäng som möjligt, räkna ut här. Scrolla ner så ser du vad du får beroende på hur mycket poäng du får. Du kan till exempel synas med här och här.
    • Aktivera länk i N.nu-systemet här men se till att din hemsida ser bra ut först så att du inte får avslag.
    • När du skapar din N.nu hemsida så skapas även en annan sida som gör reklam för och länkar till din hemsida. Exempel. Den sidan ligger på ett helt eget C-class IP nummer och andra sidor länkar till den när du når 20 poäng. Länka gärna själv den också.
    • Självklart länka till din N.nu hemsida från andra hemsidor och bloggar.
    • Om du har en mycket bra hemsida, skicka in förslag att komma med i Dagens N.nu hemsida.
    • Skicka in hemsidan till länkkataloger, se listan här. Ofta är det lättare att länka tillbaka från en sådan här typ av hemsida.
    • Sedan andra generella metoder som länkbyten osv.


    Google Webmaster Tools

    • För att verifiera ägarskap så använd deras speciella meta-märke, den lägger du in på sidan META-information som en extra valfri META på startsidan.
    • Ändra Geografisk inriktning till Sverige (om du vill ha svenska besökare).
    • Skicka in sitemap.xml (automatiskt skapad) under "Skicka en webbplatskarta".


    Den inbyggda RSS-parsern

    Om du till exempel bygger en satellitsajt med N.nu och du har även en blogg inom samma ämne så lägg in ett RSS-flöde på din N.nu hemsida. På så sätt får du värdefulla djuplänkar till nya inlägg du skriver på bloggen. Även vissa ebutiker har RSS på till exempel nya produkter som läggs in. Se dessa instruktionerna.

    Tillåtna metoder att tjäna pengar genom N.nu

    • Bygg hemsidor gratis eller med premium och sälj dessa. Ägaren av en hemsida bestäms av vilken epost som står i inställningarna. Vissa gratisversion av N.nu hemsidor utan domänkoppling har redan sålts för över 10 tusen kr.
    • Ranka upp hemsidor i Google och dra in pengar genom Google Adsense eller Affiliate. Finns en hel del som gör detta idag.
    • Bygg hemsidor till andra företag genom N.nu. Uppgradera till unbranded, med egen domän och koppla hemsidorna till ditt egna konto (skapa här) så att det ser ut som ditt system. Var tredje unbranded du köper är gratis. Lite mer info här och här. Ett företag har byggt över 150 hemsidor med unbranded som de sedan rankar upp i Google och hyr ut till olika företag.


    Andra tips för att maximera nyttan med N.nu hemsidan

    • Lägg in gilla/rekommendera knapp från Facebook kopplad till existerande sida på Facebook och knapp från Twitter kopplad till existerande profil på twitter för att få att dels inge förtroende och aktivitet på sidan och dels för att få upp antalet som gillar/följare.
    • Lägg in prenumerationsruta för att samla in fler prenumeranter på nyhetsbrevet.
    • Skapa en design som påminner om den officiella sajten.


    Bra exempel på satellitsajter

    • fastighetsförvaltningmalmö.se som satellitsajt för HSB
    • banktrelleborg.nu som satellitsajt för Sparbanken Öresund
    • pormaskar.se och finnar.se som satellitsajter för vitaminb5.se
    • fastighetsbolagkarlskrona.se som satellitsajt för Dagon
    • byggahus.me som satellitsajt för Örementhus
    • takdusch.se och badrum.me som satellitsajter för hemvaruhuset.se
    • köpabilder.se och billiga-bilder.se som satellitsajter för mostphotos.com
    • whiskyresor.info som satellitsajt för symposionhot.com


    Övriga tips

    • Om du har flera hemsidor på N.nu så skapa ett administrationskonto på N.nu. Det gör du här.
    • De URLer som skapas för dina undersidor på din N.nu hemsida är perfekta enligt W3C. Du kan specificera så att URLerna istället slutar med .php (exempel) eller kanske / som vid WordPress om du har kopplat egen domän och vill bibehålla samma URLer om du skulle byta system för hemsidan i framtiden.
    • Du kan ha en snygg slider på din hemsida, se dessa instruktioner.
    • Det finns en inbyggd funktion för att visa upp kod på din hemsida, se här.
    • Glöm inte att skapa kontaktformuläret med ##CONTACT-FORM##


    Inbyggda bloggen med RSS

    Den inbyggda bloggen som finns här finns i 3 format, har schemaläggning av inlägg, RSS-flöde, nya inlägg får en länk härifrån och mycket mer.

    Inbyggda SEO-verktyg för att testa optimering och spåra rankplacering i Google

    Kommer senare ...

    Finns det frågor från er medlemmar?

    Fråga här i tråden eller kontakta supporten.

    NYTT: Se här http://www.seo-forum.se/showthread.php?t=10643
    Senast redigerat av Jim Westergren den 2015-01-09 klockan 16:34.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  2. #2
    Carl Gs avatar
    Carl G Carl G är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    maj 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    84
    Suverän guide till en riktigt bra tjänst Jim! har själv använt N.nu för flera satellitsidor med gott resultat, detta påminde mig dock om att sätta upp sidor för mina nya projekt.

    Ser fram emot att se hur det hela utvecklas!

  3. #3
    Fredrik Johanssons avatar
    Fredrik Johansson Fredrik Johansson är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Malmö
    Inlägg
    375
    Bra Jim, + i rykte till dig :-)

  4. #4
    Timlestandeers avatar
    Timlestandeer Timlestandeer är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jul 2011
    Inlägg
    36
    Detta uppskattas verkligen! Ska så småningom börja skapa satellitsidor med hjälp av den här tjänsten då jag har hört mycket positivt om den!

  5. #5
    plekiss avatar
    plekis plekis är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    153
    Jag använder bland annat n.nu för satellitsidor och det funkar riktigt smidigt. Det ända som är synd är att man behöver logga in lite då och då för att inte ska sajterna ska stängas ner. Jag förstår syftet med funktionen och antar att det bara är att gilla läget eller att betala

  6. #6
    fotofyndets avatar
    fotofyndet fotofyndet är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    nov 2010
    Inlägg
    1
    Även jag sällar mig till hyllningskören. Jag kör flera satellitsidor på n.nu och det är ett fantastiskt verktyg.

  7. #7
    mindphasers avatar
    mindphaser mindphaser är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Blekinge
    Inlägg
    54
    Hur ofta behöver man logga in för att inte sidan ska stängas av och på vilket sätt stängs den av? Jag har sett sidor som får en popup om ägaren inte loggat in på nägra månader, det kan väl dock inte räknas som att den stängts av? Går det att återställa en avstängd sida?
    Driver kvällstid Eversoft AB samt SEO labbet

  8. #8
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Trevligt att ni gillar N.nu. Om man inte har premium och om man inte har loggat in på över 4 månader så visas det en popup på startsidan med ett meddelande att ägaren inte har loggat in med en uppmaning att logga in. Denna popup försvinner om man loggar in.

    I dagsläget är detta det enda som händer. Men med de nya villkoren som kommer framöver så funderar jag på att eventuellt radera hemsidor som inte någon har loggat in på över ett år trots minst 2 varningar via epost. Anledningen är att kunna radera skräphemsidor och hemsidor som aldrig blev klara.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  9. #9
    plekiss avatar
    plekis plekis är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    153
    Citat Ursprungligen postat av Jim Westergren Visa inlägg
    Trevligt att ni gillar N.nu. Om man inte har premium och om man inte har loggat in på över 4 månader så visas det en popup på startsidan med ett meddelande att ägaren inte har loggat in med en uppmaning att logga in. Denna popup försvinner om man loggar in.

    I dagsläget är detta det enda som händer. Men med de nya villkoren som kommer framöver så funderar jag på att eventuellt radera hemsidor som inte någon har loggat in på över ett år trots minst 2 varningar via epost. Anledningen är att kunna radera skräphemsidor och hemsidor som aldrig blev klara.
    Det är väldigt bra med mejlvarningen. Jag som inte läst på tillräckligt trodde sidan blev raderad om man inte loggade in.

  10. #10
    Mickes avatar
    Micke Micke är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    271
    Jag var grymt skeptisk till n.nu till en början. Tänkte att det är väl som alla andra "free homepage" sidor man sett. Men för någon vecka sen när jag satt på jobbet så tittade jag in på n.nu en extra gång. Jag menar, Vi alla som är vana vid SEO-forum nu vet ju vem Jim är. Och som den webbutvecklare jag är så var jag bara tvungen att testa.

    Nu med 2 halvfärdiga satelliter så kommer snart en tredje som då ligger på n.nu. Jag tycker att gränsnittet är så enkelt så man kan nästan jämföra det med DW hehe. Och efter väldigt bra och snabb support från Jim så sitter jag där nästan lika ofta som när jag bygger lokalt.

    Det bästa är ju ändå den diskreta toppdomänen. Knappt man behöver en egen, Och får man den boosten på SEO'n som jag tror man kan få, Så är detta ett bra verktyg för alla som vill lära sig SEO och för dom som vill utöka kunskaperna.

  11. #11
    Mystica Städservices avatar
    Mystica Städservice Mystica Städservice är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2012
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    13
    n.nu är helt klart bra men varför hamnar länk formuläret på alla fyra sidor som jag har på min hemsida? Jag vill nämligen endast ha denna på en enda sida (första sidan).
    Jag har också försökt att lägga in ett kontakt formulär och vill ha ett foto på den tomma delen på sidan men detta fungerar inte. Formuläret och bilden hamnar över varandra fast jag drar den hämtade bilden så att den hamnar bredvid formuläret. Vad gör jag för fel?

  12. #12
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Kul att du uppskattar tjänsten Micke.

    Mystica Städservice,
    Jag sökte på Google och hittade 2 N.nu hemsidor med ditt namn men båda var inte startade ännu. Jag vet inte vad du menar med länkformulär? För egenskaper på bilden kan du ändra så att den ska vara på höger sida. Det är bättre du kontaktar supporten och skriv även då vilken hemsida det gäller.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  13. #13
    Mickes avatar
    Micke Micke är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    271
    Vad händer när tiden går ut?
    Ingen information förloras på din hemsida. De bilder du laddat upp, den mall du skapat osv fortsätter att fungera. Och om du har kopplat en domän så fortsätter den att fungera.
    Detta förstår jag mig inte riktigt på, Om man t.ex. köper 1 månad. Får man sedan ha kvar premium eller? eller försvinner bara CMS delen n.nu? Eller kommer reklamen tillbaka? hehe, Sorry ifall jag kanske har missförstått denna delen. Men är lite nyfiken.

  14. #14
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Reklamen kommer tillbaka och du har inte längre tillgång till premiumfunktionerna. Men det som du redan skapat på hemsidan finns kvar.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  15. #15
    Mickes avatar
    Micke Micke är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    271
    Citat Ursprungligen postat av Jim Westergren Visa inlägg
    Reklamen kommer tillbaka och du har inte längre tillgång till premiumfunktionerna. Men det som du redan skapat på hemsidan finns kvar.
    Se där ja . Man tackar för informationen. Tänkte även på en annan sak, Jag skulle lägga till en sida på svenskasajter, Men då stod det att jag redan var med där. Förstod ju ganska snabbt att det en del vad man får för att ha en sida hos n.nu.

    Men dock tyckte jag att det skulle kunna stå någonstans i vilka kataloger etc man är med i så man slipper lägga ner tid i att lägga till den på sidor och så får man som meddelande att den redan finns där. Då slipper man också riskera att man råkar dubbelposta .

    /Ortax

  16. #16
    Mickes avatar
    Micke Micke är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    271
    Jag har en till fråga som jag tycker skulle passat i denna tråden.

    Om man har ett konto där man har några hemsidor kopplade till och gör denna till en unbranded, visas då n.nu på dom kopplade hemsidorna? Eller är unbranded bara hemside relaterade och inte konto relaterade?

    /Micke

  17. #17
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Men dock tyckte jag att det skulle kunna stå någonstans i vilka kataloger etc man är med i så man slipper lägga ner tid i att lägga till den på sidor och så får man som meddelande att den redan finns där. Då slipper man också riskera att man råkar dubbelposta .
    Det är faktiskt inte gjort av oss utan av deras egna initativ. Den katalogen verkar själv lägga in vissa nya sajter från N.nu i sin katalog. Givetvis mycket uppskattat.

    Om man har ett konto där man har några hemsidor kopplade till och gör denna till en unbranded, visas då n.nu på dom kopplade hemsidorna? Eller är unbranded bara hemside relaterade och inte konto relaterade?
    Unbranded är hemsidebaserat och inte kontobaserat. All info om N.nu tas bort på unbranded. Givetvis behöver du även koppla domän.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  18. #18
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  19. #19
    barthans avatar
    barthan barthan är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jul 2011
    Ort
    Malta
    Inlägg
    84
    Grym guide Jim! Håller just nu på att bygga en sida med n.nu och skall strax köpa premium.
    Länkar? Kör bl.a Svenskbetting.com.

  20. #20
    Planmakers avatar
    Planmaker Planmaker är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2012
    Ort
    Svedala
    Inlägg
    1
    Även jag tycker att tjänsten fungerar riktigt bra, framförallt för all den hjälp och utförlig information som finns.
    Jag har börjat med ett par sidor och ska prova på Premiumtjänsten inom kort.

  21. #21
    iklimats avatar
    iklimat iklimat är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    apr 2012
    Inlägg
    1
    Alltid trevligt när man får testa en tjänst innan man binder upp sig

  22. #22
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Jag har nu gjort en hel del förbättringar med funktionen egen mall:
    http://n-nu-support.970493.n3.nabble...tp4024739.html

    Gissar på att många här använder den funktionen.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  23. #23
    Petter Hedmans avatar
    Petter Hedman Petter Hedman är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    okt 2010
    Ort
    Falun
    Inlägg
    955
    Det var väldigt bra och informativt förklarat!

    Jag kan starkt rekommendera n.nu som Jim har byggt!

    Använder den plattformen till flera sajter!
    ChatGPT: ChatGPT
    Dalarna: Dalarna

  24. #24
    Jim Westergrens avatar
    Jim Westergren Jim Westergren är inte uppkopplad SEO-proffs: utökad profil
    Administratör
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Täby
    Inlägg
    2 728
    Listan är uppdaterad:
    En del exempel på bra placeringar i google för N.nu hemsidor

    Och jag har uppdaterat tråden:

    Inbyggda bloggen med RSS

    Den inbyggda bloggen som finns här finns i 3 format, har schemaläggning av inlägg, RSS-flöde, nya inlägg får en länk härifrån och mycket mer.
    Bor nu i Marbella, Spanien
    Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats

  25. #25
    northsideaxels avatar
    northsideaxel northsideaxel är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    23
    Blev tvungen att bli medlem enbart för att säga Tack!
    Kommer att få bra mycket användning för N.nu i framtiden.

  26. #26
    Reachgrounds avatar
    Reachground Reachground är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2012
    Inlägg
    45
    Jim, är det med mening du gjort det svårt att hitta vad Premium innebär? Nu har jag letat ett tag och ger upp. Skulle vilja ha mer detaljer

  27. #27
    SEOJonass avatar
    SEOJonas SEOJonas är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    sep 2009
    Inlägg
    467
    Citat Ursprungligen postat av Reachground Visa inlägg
    Jim, är det med mening du gjort det svårt att hitta vad Premium innebär? Nu har jag letat ett tag och ger upp. Skulle vilja ha mer detaljer
    Man måste logga in såvitt jag förstår det och då hittar man all denna information till höger i toppmenyn:

    Premium

    Genom att uppgradera din sida till premium kan göra ett lyft för hemsidan och använda en mängd nya funktioner.

    Över 1600 nöjda andra personer har köpt premium för sin hemsida.
    Vad du får med premium:

    Koppla och använd ett eget domännamn (till exempel dinsida.se, kräver att du först skaffar dig ett domännamn)
    Helt fri från reklam.
    Bättre synlighet i Google. (för de som har minst 5 månader tillgodo på sin premium)
    10 gånger mer utrymme för uppladdade bilder.
    Skicka ditt nyhetsbrev till 10 000 prenumeranter (istället för 20).
    Prioriterad och personlig support.
    Skapa upp till 300 extra undersidor istället för 10.
    Gör din helt egna mall.
    Möjlighet att ladda upp filer.
    E-post.
    Lägg in en Slider (bildspel), läs mer.
    Möjlighet att använda premium design mallar, exempel. (för de som har minst 10 månader tillgodo på sin premium)

    100% nöjd-kund-garanti

    Vi är så säkra på att du blir nöjd med din premium så vi kan garantera det.

    Skulle du av någon anledning inte vara nöjd så bara meddela supporten via e-post inom 14 dagar efter din betalning så betalar vi tillbaka hela ditt belopp oavsett anledning. Din hemsida sätts sedan till gratisversion och du kan fortsätta med den precis som innan.

    Betala för premium
    Betala för premium


    Payson logga
    Välj ett pris som passar dig:

    25% moms tillkommer på priset. Du kan betala direkt med internetbanken eller kreditkort.
    "Hej Jim
    Jag kikade lite på Premium.....590:- ??? jag trodde att jag läst fel men det stod allt bara 590.- / år.
    Jag blev erbjuden en annan domän där bara grunden ingick för 11,900 :- resten fick du göra själv.
    Jag kommer att uppgradera till premium snarast och ännu en gång vilken kanon sajt.
    MvH
    JM Trädgård & Maskiner"
    Vad är proffspaketet?

    5 års premium
    1 timmes telefonsamtal och genomgång med Jim Westergren gällande tips och strategi för att lyckas med din hemsida och din verksamhet på internet. Jim är skaparen av N.nu och erkänd expert inom sökmotoroptimering. Samtalet delas upp i två delar - före och uppföljning.
    5 timmars effektiv hjälp av en webbdesigner som är expert på N.nu som implementerar rekommendationerna från Jim och övrigt du kan tänkas behöva hjälp med. Till exempel slider (bildspel i header), egen header bild, egen mall, premium design, ändringar i CSS, inlänkar för att bättre synas i Google osv. Timmarna kan delas upp i två omgångar.
    Garanterad boost i ranking i Google.

    Efter att du har köpt detta förbered anteckningar inför samtalet med Jim innan du ringer honom. Telefonnummret står på kvittot som du får efter betalning.
    Vad är unbranded?

    Unbranded ska du välja om du bygger och säljer hemsidor till kunder. Det är samma som en premium hemsida bara det att tiden är permanent och alla hänvisningar om N.nu är borta från administrationssidorna. En del annat är även borttaget och det är du som tar hand om kontakten och supporten till din kund. Var tredje unbranded är gratis och om du har betalat för 10 stycken är sedan varannan gratis. Läs mer på denna länken.
    Tipsa andra om N.nu och få gratis premium

    För varje person du tipsar om N.nu får du 4 veckors premium helt gratis, läs mer på denna länken.
    Vad händer när tiden går ut?

    Ingen information förloras på din hemsida. De bilder du laddat upp, den mall du skapat osv fortsätter att fungera. Och om du har kopplat en domän så fortsätter den att fungera. Om du har kopplat domän så behöver du förnya din premium för att fortsätta redigera din hemsida.

  28. #28
    Reachgrounds avatar
    Reachground Reachground är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2012
    Inlägg
    45
    Aha! Perfa. Tack så mycket ^^
    Senast redigerat av Reachground den 2012-11-14 klockan 23:21.

  29. #29
    Tryms avatar
    Trym Trym är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    maj 2012
    Inlägg
    38
    Använder just nu 2 hemsidor på n.nu som satellitsidor för min huvudsida. Frågan är, läggs sidorna på olika ip:n? Vore det dumt att skapa ytterligare ett antal satellitsidor på n.nu som länkar in till huvudsidan eller bör jag istället satsa på ett annat alternativ för att få en större spridning?
    Senast redigerat av Trym den 2012-09-27 klockan 22:52.

  30. #30
    Andreas Hogmalms avatar
    Andreas Hogmalm Andreas Hogmalm är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    sep 2012
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    35
    Hej

    Först vill jag bara säga vilket underbar sida detta är. Har en lite fråga angående facebook. Jag har skapat en blogg på n.nu och en sida på facebook. Vill få mina likes att komma till bloggen så man får mera poäng. Men vart finns det info om hur man kopplar samman dessa två sidor?

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Använder du Twitter?
    Av Samuel Sylvander i forum Övrigt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2010-11-03, 09:28
  2. Hur kan man lyckas med detta...
    Av Torreman i forum Förtroende "trust" och straff "penalty"
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-08, 15:41
  3. Google och bilder...varför lyckas vi inte
    Av trasker i forum Google
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-19, 13:33
  4. Att lyckas på social nätverkssidor
    Av hans99 i forum Övrig internetmarknadsföring
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-12, 21:25
  5. Hur lyckas man?
    Av MattiasN i forum Google
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 15:36