Det var ett rss flöda jag importera med ca 10 inläggUrsprungligen postat av hans99
Det var ett rss flöda jag importera med ca 10 inläggUrsprungligen postat av hans99
Bara att sluta och ta bort rubbet nu när du vet at det inte är accepterat.Ursprungligen postat av Totte
Jag väntar på ett privat svar från han..Ursprungligen postat av hans99
Du har fått de svar du behöver. Det är bara att sluta.Ursprungligen postat av Totte
privata meddelandet handlar inte om det. att sluta eller inte.Ursprungligen postat av hans99
dom inläggen som diskuteras, importerades för flera månader sen.
har inte importerat något av han sen dess.
Nu är det en annan fråga jag väntar på svar på.
Det är väl bara att ta bort rubbet som du tagit och är du osäker kring något så tar du bort det också. Jag tror att det är den bästa lösningen. Sådant här irriterar verkligen folk.Ursprungligen postat av Totte
Ja det var olyckligt att det blev som det blev, men gjort är gjort.Ursprungligen postat av hans99
Visste inte att man inte fick använda sig av andras rss flöden.
Då dessa är till för att andra skall kunna läsa vad som är skrivet på en sida.
Men tycker dock det är lite tråkigt och överflödigt att det skulle skapas en hel tråd om just det här.
Ena stunden vill han ha länkar tillbaka från dom inläggen, nästa skall dom tas bort.
Väntar nu på vilket han vill att jag skall göra.
Mig spelar ingen större roll, jag ger han gärna dom länkarna, inga problem
Huvudsaken är att du arbetar för att lösa problemet så att alla blir nöjda. Vilket är mer än vad många andra gör. Ger dig rykte för det.
Klart jag försöker lösa mina problem, finns ingen anledning till att inte göra det.Ursprungligen postat av hans99
Har man satt sig i en situation, så får man ju lösa den..
I sådana här frågor kommer kommer Angsuman Feed Copyrighter väl till användning, läs på mitt inlägg Bra wordpress-plugins.
Den utökar inlägget i en RSS med info som du själv anger, t.ex. copyright-info. Det intressanta är förstås att det inlägget som besökarna ser och det som finns i RSS inte är identiska. Därför har man svart på vitt huruvida det handlar om RSS-feed eller skrapning.
Jag tror Totte har åldern inne att förstå att det inte är en lekstuga.Ursprungligen postat av hans99
Men som aftonbladet skriver " sidorna som får dig att bli en fjortis igen" ..
Löser du inte plagierandet så drar jag ner ditt rykte igen.Ursprungligen postat av Totte
Det kommer ordna sig skall du se, jag löser alltid mina problem på ett eller annat sätt.Ursprungligen postat av hans99
Man skall inte bara skita i allt..
Ja det är viktigt. Folk här tjänar pengar på sina sidor och kan ta sådant som skadar det mycket allvarligt.Ursprungligen postat av Totte
Ursprungligen postat av hans99
förstår det, men som sagt, nu ordnar det sig..
Jag väntar bara på ett sista svar av han nu privat, så är allt ordnat..
Det är ordnat. Källa tillläggs på mina inlägg. Och då kommer jag vara nöjd eftersom Totte har varit vänlig och accepterat det.
Samma här.Ursprungligen postat av Max
Det är ju underbart. Uppenbart fungerar det bra att posta en tråd här på forumet när vi får sådana problem.
Dessutom fick vi en ny medlem som kanske visar sig ha kunskap eller något annat att dela med sig av.
Hoppas han lärde sig något ocksåUrsprungligen postat av hans99
ja om det var mig du syfta på, så är jag inte vidare ny härUrsprungligen postat av hans99
Reg.datum: 20 Jul 2006
Men 14 inlägg och bra många i den här tråden. Känns nytt för mig oavsett när du registrerat dig.Ursprungligen postat av Totte
Du vet... Sociala media är hett men de är just sociala.
Ursprungligen postat av hans99
Det är så sant. Blev medlem för länge sen, och läste ganska mycket då.
Har inte varit aktiv i några diskutioner innan.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)