Hejsan

Jag har på senare tid haft mer och mer, och allt allvarligare problem med FSdatas tjänster och känner nu att jag måste byta VPS leverantör eftersom detta inte håller längre.
Framförallt har de oacceptabla problem med sin mail, där det på senare tid (senaste 6 månaderna till min kännedom iaf) framkommit flera gånger att mail helt försvunnit. Senast idag behövde jag hjälp från Paypal med ett ärende. Supportkillen skickade ett handskrivet mail från Paypal, men precis som tidigare transaktionsmail från dem kom inte detta heller fram (nej, spamskydd är ej aktiverat). Problemet har visat sig vara helt sporadiskt och berör ingen specifik domän eller konto för avsändare. Än värre så tar inte FSdata detta ett dugg på allvar. Jag skapade ett supportärende ang detta 2016-03-21, och konversation pågick fram till 2016-03-29 utan att personerna ens riktigt läst vad som stått i ärendet. Efter 03-29 har jag uppdaterat ärendet vid 4 olika tillfällen, senaste uppdateringen skedde idag men fortfarande ingen som tagit hand om det. Jag tycker detta är extremt dåligt och nämner detta just ifall något annat företag här sitter med FSdatas tjänster och möjligen också ovetande påverkas av samma problem.

Om någon har ett bra förslag på hosting med hög stabilitet, som gärna ligger på ett nätverk som har positiva egenskaper i SEO sammanhang och har en ett mailsystem som fungerar korrekt är jag mycket tacksam för info.