Liten nybörjarfråga men jag undra om det har någon betydelse om min h1 rubrik är i fet still el normal stil?
Liten nybörjarfråga men jag undra om det har någon betydelse om min h1 rubrik är i fet still el normal stil?
Nej det spelar ingen roll. Det kommer bara se konstigt ut i källkoden.
Jag skulle använda din <strong> till brödtexten för att visa att ditt nyckelord är viktigt.
HTML-kod:<h1>Mitt nykelord</h1> <p>Brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext <strong>nyckelord</strong> brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext brödtext</p>
CTO på Happyr.com. Vi gör rekrytering effektivt
Hej
Precis som Tobias visar så bör man ha strong i första paragrafen och sista och då gärna
första meningen så länge som det ser naturligt ut. Andra faktorer som Google tittar på
i senaste uppdateringen (även tidigare) är att du har nyckelordet kursivt och understruket
minst 1 gg per artikel. Alternativt så kan du även göra detta i något av dina LSI ord.
Ett smart sätt är att stryka under länkar då de redan är understrukna. Ser mer naturligt ut.
Och att göra dessa kursiva med anchor/ankare som nyckelord.
Daniel
Senast redigerat av LogicOdds den 2012-04-03 klockan 08:06. Anledning: Stavfel
Tack för info![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)