Hej på er!
Jag äger några domännamn. Två av dom är jag lite tveksam till om jag vill använda!
facebook.co.tz
ebay.co.tz
Gör jag något fel om jag pekar dom mot min domän?
Kan jag råka råka illa ut?
Tacksam för svar!
Med vänliga hälsningar
Robin
Hej på er!
Jag äger några domännamn. Två av dom är jag lite tveksam till om jag vill använda!
facebook.co.tz
ebay.co.tz
Gör jag något fel om jag pekar dom mot min domän?
Kan jag råka råka illa ut?
Tacksam för svar!
Med vänliga hälsningar
Robin
Jag skulle också vara lite tveksam att använda de där två. Mest dock för att jag har svårt att se nyttan med det.
Om du pekar in dem till din domän ger det ingen effekt för den domänen. Så nyttan kan man undra över. Såvida det nu inte är många som skriver in domännamnen direkt i webbläsaren.
Om du däremot lägger upp ett innehåll som kan anses konkurrera med facebook och ebay kan du få lite problem.
Fast hur det förfarandet är med tz-domäner kan jag inget om.
Okej. Ja ebay.co.tz blir då kanske tveksamt då det är liknade innehåll.
Själv anser jag att det borde finnas en del folk som skriver Facebook.co,tz då det är co.tz dom använder i Tanzania. Så någon liten fördel borde det finnas!
Tack för svar iaf !![]()
Då kan man ju undra vad din sida har för fördel av att få besökare från Tanzania som vill besöka Facebook?
Om du äger Tanzanias version på Myspace så kanske![]()
Jag syftar på att få några extra besökare bara. självklart tror jag inte att det blir en storm av folk..![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)