Hej! Viktor Nilsson heter jag!
Jag har varit registrerad ett tag här på forumet utan aktivitet, och på sista tiden har jag smugit runt här rejält så nu känns det som att det är dags att aktivera sig lite!
Först och främst vill jag tacka för ett riktigt bra forum! Har spenderat många timmar på både forumet och forummedlemmars bloggar och lärt mig riktigt mycket, och mer kommer det bli! Nu börjar det dock bli dags att börja tillämpa den kunskap som forumet och alla dess medlemmar bjuder på, och i samband med det tänkte jag även försöka bli lite aktiv på forumet.
Om mig
Jag intresserade mig av försäljning på internet och började sälja lite prylar så smått på tradera under min gymnasietid. Efter ett tag blev jag dock smått irriterad på alla avgifter och då jag alltid varit rätt intresserad av programmering och hemsidor, bestämde jag mig för att försöka skapa en e-butik på egen hand, så jag satte igång med främst html och php och en-två månader senare satt jag med en värdelös, dock mer eller mindre fungerade e-butik. Detta har legat som ett hobbyprojekt och utvecklats under en lång tid, dock med väldigt begränsat med intäkter. Detta var 6 år sedan, och på fritiden har jag skapat en del sidor, men efter det att sidan jag jobbat med blir färdigskapad händer det lätt att jag ger mig på något nytt projekt, och inte marknadsför eller jobbar med SEO för den nyskapade sidan vilket har resulterat i väldigt knapert med besökare = inga cashish. Nu ska jag dock ge reklamintäktsbaserade sidor ett försök då detta med passiv inkomst intresserat mig under en längre tid.
Så här är jag nu! Med förhoppningar att år 2012 kommer bidra med mer besökare. Eller nej, jag kommer aktivt se till så att 2012 kommer att skyffla in besökare på kommande och befintliga sidor, tack vare er hjälp! Och då ska ni inte missuppfatta mig att jag kommer tigga om hjälp och vara odräglig, utan ni har egentligen redan hjälpt mig enormt, både med kunskapen som finns tillgänglig, och i samband med detta även motivation! Jag hoppas att i utbyte också kan bidra med något under resans gång.
Detta blev i och för sig mer ett tack-inlägg snarare än en presentation. Hur som helst, glad att vara här!