Hej! Jag hoppas det här inlägget är okej, annars får admin säga till så tar jag bort (eller om ni tar bort direkt själv).
Jag jobbar för ett relativt nyuppstartat företag som heter Orgotech. Vi har utvecklat en tjänst som optimerar dina bilder så att de blir upp till 95% mindre utan att märkbart påverka kvalitén. När en bild har blivit optimerad visas den via vårt CDN vilket sänker dina webbsidors laddningstider samt belastningen på din webbsidas miljö. Vi lägger stor tyngd på säkerheten. Därför ligger vårt CDN hos en av världen största IT leverantörer, Amazon, tillsammans med andra större aktörer så som t.ex. Netflix, vilket gör att dina optimerade bilder alltid går att nå.
Om du har någon sorts reklam som ger intäkter på sidan kan det vara så att många av besökarna missar en stor del av reklamen eftersom reklamen laddas efter bilderna. Detta gör att du ökar inkomsterna genom att använda dig av vår tjänst. Du tjänar med andra ord pengar på att använda dig av oss!
Vad du tjänar på vår tjänst SEO-mässigt:
* Lägre laddningstider
* Mer visningar av din reklam
* Högre rank hos Google
* Kan hantera fler besökare
* Fler besökare stannar på dina webbplatser
Vad kostar den här tjänsten dig?
Free
100 gratis optimeringar per månad
Ingen månadsavgift
Max 100 optimeringar per månad.
Pro
25 kr per månad per domän.
Ingen gräns på antalet bilder som kan optimeras.
0.1 öre per optimering, betala endast för vad ni använder.
Enterprise
95 kr per månad per domän.
Ingen gräns på antalet bilder som kan optimeras.
0.08 kr per optimering, betala endast för vad du använder.
Dedikerade resurser endast för er domän.
Du kan använda dig av din egna domän
Jag undrar nu om det här är något som är intressant för någon av er?
Vill du testa det innan du kör live kan du registrera dig kostnadsfritt på: https://app.orgocdn.com/signup
Eller skriv i den här tråden om du har några frågor eller vill veta mer.