Nån som vet ett verktyg som man kan kolla om sidor är indexerade och där man kan kolla flera sidor samtidigt?
Nån som vet ett verktyg som man kan kolla om sidor är indexerade och där man kan kolla flera sidor samtidigt?
Inte för att det är speciellt användbart. I alla fall inte för mig, men i Google kan man skriva:
site:doman1.se OR site:doman2.se
Och då får man en träfflista med alla indexerade sidor från bägge domänerna.
Hehe, jo, men det är lite jobbigt om man skall kolla några hundra domäner![]()
Finns en plugin till FF (seoquake) men då måste man ju besöka önskad sida att kolla indexeringen och det kan ju vara lite jobbigt med ett par hundra domäner.
Jo jag misstänkte att det handlade om något sådantUrsprungligen postat av webguide
![]()
Heh, det funkade faktiskt rätt bra, körde search´n replace i word tryckte in OR och site: å körde dem i G...Ursprungligen postat av Bernt Johansson
Tar tillbaka det där, inte alls så smidigt. Hmmm men nått verktyg måste det väll finnas!?
Eftersom jag inte har hundratals domäner så kör jag gratisvarianten av det här programmet.
http://www.webceo.com/
Det håller reda på nya sidor som indexeras och markerar när en sida har fallit ur index t ex.
Ska du köra hundratals behöver du förmodligen en full version.
Ah, tack det skall jag kolla på.Ursprungligen postat av starcastle
Hmmm var i programmet ser man detta? Jag hittar inte information om indexerade sidor!Ursprungligen postat av starcastle
För mig kraschar programmet eller låser sig med jämna mellanrum, kanske har att göra med att jag kör Vista som programmet kanske inte är kompatibelt med.
Det funkar bra för mej, men det finns ingen funktion för att från en sida kolla alla siter man har reggat som projekt. Jag vill från en sida se vilka domäner och hur många sidor på respektive som är indexerade.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)