Uppdaterade precis till 3.0.3 och då rök de sparade lösenorden vilket är lite jobbigt. Googlade lite forum och tydligen är det ingen permanent förlust och det jobbas på en snabbuppdatering så stå över uppdatering tills dess.
Uppdaterade precis till 3.0.3 och då rök de sparade lösenorden vilket är lite jobbigt. Googlade lite forum och tydligen är det ingen permanent förlust och det jobbas på en snabbuppdatering så stå över uppdatering tills dess.
Har du en back-up?
Gör så här:
Gå in i Firefox och ändra i inställningarna så att programmet inte uppdaterar automatiskt.
Avsluta FF och lägg i en temp-mapp. Eller zippa programmet (eller på annat sätt gör det tillfälligt obrukbart).
Hämta en äldre version av FF i din back-up. Kör du Mac är det bara att gå in i Time Machine och återställa en äldre version.
Starta denna FF. Installera Password Exporter 1.1.
Exportera dina PW.
Gå in i inställningarna och aktivera automatisk uppdatering. Starta om FF. Som nu automatiskt uppdateras till senaste versionen.
Importera dina PW.
You're done!![]()
(och kan kaste den FF du la i temp-mappen, eller zippade eller vad du nu gjorde. Det var bara en säkerhetsåtgärd)
/Bosse
To late uppdaterad direkt när uppdateringen kom...
Kom dock inte för mig att varna andra... skäms på mig![]()
Tack, men det är inget jätteproblem så jag väntar till nästa släpp. Thanks anyway.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)