Härlig tråd! Vår största affiliate drar in närmare 125k i månaden för tillfället, och det är ändå bara på 2 hemsidor. Jag är nog precis som Alle, hade en dröm om att leva som affiliate ett tag, sen kom andra projekt / jobb i vägen. Men nu äntligen har det börjats, ett antal år efter de första tankarna.
Om några år ska det resas runt på en "permanent" jorden runt semester med affe-sidor som betalar kalaset

Så är planen i alla fall......
Jag tycker att det är svårt att komma med några direkta tips för man kan vara affiliate på "olika sätt". Antingen satsar man stenhårt på en eller ett fåtal sidor, eller så kör man massvis med mindre sidor där alla sidor ska ha ett syfte. Olika taktiker för olika strategier.
Satsar man bara på ett fåtal siter tror jag det är väldigt viktigt att det är något man brinner för, ett intressant ämne, så att man kan bidra med bra content och bygga ett starkt brand av sin / sina sidor. Där har vi "vår" affiliate som ett bra exempel.
Satsar man på fler sidor så är det effektivitet och ett bra nätverk som gäller. Där har vi ju några i denna tråden som bra exempel.
Kul tråd! Hoppas många kommer att dela med sig av personliga erfarenheter, sånt är alltid kul att se.