Jo du Jim, det är faktiskt samma Hans. Han har en gammal dubbelexamen från Polishögskolan också som han inte berättat så mycket om här på forumet, men det är faktiskt sant. Han har även jobbat inom IB.
Mer kuriosa om denne Hans Husman: Vann världsmästerskapen i matlagning på Gondolen 2003, driver företaget Drejade krukor och Knyppling HB i Härnösand samt har ett väldigt stort engagemang i Norra Vansbro hembygdsgård, där han bland annat jobbar med odling av orkidéer och uppfödning av nordnorska mjölkgetter.
Dessutom är han koluminst på söndagar i Uppsala Nya Tidning och är programledare för talkshowen på TV8, "Veckans Husman", som ni kanske har sett nån clearchannel om nu i veckan? Hans har även skrivit närmare 300 böcker inom ämnet Data och IT, under pseudonymen Christer Sturmark.
På fritiden käkar han groddar, dricker kranvatten och tränar yoga. Hur vet jag allt det här? Jo, vi är barndomsvänner. Lärde känna honom på blockflöjtslektionerna i Enskede på sjuttiotalet. Han var alltid den bättre på det här med blockflöjt, och jag kände mig ganska häftig som fick umgås med honom på den tiden. Vi gick i Hökarängsskolan båda två och han var både skolmästare i friidrott och ordförande i elevrådet...