Tja!
Driver för tillfället en blogg. Skulle uppskatta om någon skulle vilja byta länkar. Är rätt färsk inom området men hjälp uppskattas starkt.
Tja!
Driver för tillfället en blogg. Skulle uppskatta om någon skulle vilja byta länkar. Är rätt färsk inom området men hjälp uppskattas starkt.
och du bloggar om?
Själv bloggar jag om klickerträning på min nya blogg och gör gärna ett länkbyte OM din blogg är inriktad mot hunderiet på ett eller annat sätt
cya,
/PatrikB
Jag har faktiskt gjort en automatiskt blogg-länk-byte sida eftersom det finns så många bloggar som vill få länkar. Vet inte hur uppskattat ett sådant tillväga sätt är, men det är enkelt
går att hitta här:
smposition com/bloggar.asp
För att synas på sidan:
1. Länka till valfri del av webbsidan
2. Efter något dygn bör bloggen finnas med i listan ovan
Eftersom jag enbart använder sidan som ett försöks projekt har jag satt max 10 blogg länkar (som kan bytas ut hur som helst). Och som synes så är det inte 10 än så vill ni synas i listan är det bara att slänga upp en länk från er blogg eller skriva ett blogginlägg med en länk till domänen.
Mjoo.. Jag bloggar om ganska mycket faktiskt. Har dock ingen hund och bloggar därför inte om hundar direkt. Men jag älskar hundar för övrigt
Ska testa din site mephites. Tack![]()
Men någon nisch, eller dagsboksbloggande om allt och inget?
Webbutveckling och liknande.
Slänger upp en länk om det är ok.
get-low-on-me.com
Senast redigerat av Jokerr den 2007-03-13 klockan 15:32.
Jag gör gärna ett länkbyte med dig Jokerr. Driver en nystartad blogg inom samma område. PM:a för mer info.
Då får väl jag också passa på att slänga in en länk också
Skrev i helgen ihop en liten bildhosting sida, httpx://img.visadig.se det är gratis att ladda upp bilder och ingen registrering krävs.. kanske är användbart fört er som bloggar så mycket och vill länka in bilder exempelvis..
Jodå kanske kan vara något tetsou. Men inte speciellt relevant :P
Iaf. antepante, you've got mail.
Avlänka era inlägg!
Det är inget som hindrar er att skriva ut adresserna men de skall inte vara länkade.
Hogia [Jobb] :: Morlanda Scoutkår [Fritid]
Gjort, men borde inte moderator säga till isf?
Det går inte att hålla koll på allt hela tiden så moderatorerna ska inte behöva ta sådant ansvar
Att tänka på:
egna sidor = utan länk
relevanta sidor som ger svar på en fråga (som inte ägs/har sammhörighet med dig själv) = länk
Det är för närvarande 2 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 2 gäster)