Den kommer ju självklart ligga kvar, annars förlorar vi ju på det också. Även om vi kommer satsa på min domän från och med nu.
Så inga ändringar för dig, som jag förstår det som!
Den kommer ju självklart ligga kvar, annars förlorar vi ju på det också. Även om vi kommer satsa på min domän från och med nu.
Så inga ändringar för dig, som jag förstår det som!
bloggarna.nu kommer ligga kvar hela tävlingen med länk till dig, eftersom vi gjorde ett länkbyte.Ursprungligen postat av jerkasmarknad
![]()
Tycker det är tråkigt med sammanslagningen. Ska det vara OK med lag så tycker jag det ska ske under begränsade former som att det bestäms en gräns på hur många som får ingå i ett lag.
Skrev ett blogg inlägg om detta precis så är ni intresserade så är det bara att gå till SEOblogg.nu och läsa![]()
Min blogg: David / Ett av mina projekt
aftonpress lägger av med denna "tävling" nu.
PM gärna med olika förslag så skall jag fundera på vem jag skall ge ett antal länkar.
Ja, det blir lite abstinensUrsprungligen postat av Nikke Lindqvist
. Bernt, har du gett upp?
Vad har hänt med toplistan? För mig funkar den inte :S
Sorry..
SKa kolla upp det ASAP. Har lite strul med timeouter och annat.
Postar här när det är fixat.
Jag har lokaliserat felet, Google har gjort om sin SERP. Men jag hinner inte fixa det nu.
hoppas hinna fixa det ikväll
Deras ändringar är minimala. Jag fick problem med min lista för SEO World Championship men tog ett par minuter att fixaUrsprungligen postat av Bernt Johansson
![]()
Köp länkar - Säljer permanenta länkar
Nu har jag fått till topplistan på seosm igen. Det var inte så stora ändringar men jag är ingen jättevirtuos på regular expressions
Pga av de problem som varit så saknas nu ranking data för 2/2 och 3/2...
Jag har ju även byggt SEO World Championships Leaderboard, så nu blir det att ta itu med den
FredrikMH: Om du har ett regexp för vbscript som enbart parsar ut url:erna för Google SERP'en så skulle det vara juste om du kunde PM:a mig med den.
Jag kör ju php men principen är densamma oavsett språk. För närvarande så kör jag:Ursprungligen postat av Bernt Johansson
vilket borde bli något i stil med detta för vbscript:PHP-kod:
$pattern = "/\<a href=\"([^\"]*?)\" class=l/";
"/\<a href=""([^""]*?)"" class=l/"
Valde att ta det här även om det är väldigt OT, men någon mer kanske får nytta av den.
Köp länkar - Säljer permanenta länkar
Tack för det Fredrik. Jag hade redan löst det på egen hand, men tack ändå.
Men vad har hänt i toppen nu då?
SEO-optimering.com har glidit om hela ligan och toppar just nu på hela 49 poäng! Det är väl det högsta som någon har haft i tävlingen? Jag har blivit av med min första förstaplacering, och Mirjoran har rasat till "bara" 33 poäng.
Samtidigt är det en smula uppmuntrande eftersom det visar att fältet fortfarande är öppet.
Kika på t.ex 6:e december http://www. seosm.se/toplistan.asp?id=372&d=6
Det har varit 50 poäng där förr.
Nikke, ja här händer det grejer. Får väl skylla mig själv lite eftersom jag inte haft tid att lägga dit så många nya länkar. Men jag kommer igen, det lovar jag!
Du lär nog också kunna klättra till topp 5 snart Nikke. Två topp 3 placeringar på två sökord kan du komma långt på!
Hoppsan! Jag tar tillbaka. Och jag är imponerad av ert stenhårda jobb med länkar från sajter med hyfsad trust. Mängden inlänkar är också imponerande.Ursprungligen postat av jmn
Stort grattis. Ni jobbar hårt för segern.
Agaton: Se där har du rätt, och det var väl lite av planen kan man säga. Det var därför jag blev så väldigt förvånad över SEO-optimering.coms massiva poängvinst just nu.
Bäst jag förtydligar att det inte är min sida i toppen.
Jag ligger och muttrar väl långt ner i SERParna.
Hej alla glada och jag själv!
Jag ska också anstränga mig lite. Själv har jag gjort fel hela tiden. Nu är det försent att rätta till. Hur får man till signaturen längst ned? (här under)
Kontrollpaneln -> signatur
Signatur er avslagit för de som Lär sig SEO. Du får lära upp dig så att du kan gå upp i nivå.
Bor nu i Marbella, Spanien
Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats
Ska kolla vad som spökar när jag får tid.
Har inte gjort annat än en snabbkoll, men det verkar som om det stämmer. Topplistan, använder Google.se med 100 sökresultat per sida.
Ska åka till Sthlm nu 05:05, men jag kikar på det mer ingående imorgon.
Kollade i tråden och snacka om Davids kamp mot Goliat.
Är det överhuvudtaget någon ide att lägga ner mer tid frågar jag mej? Det vore bättre med 2 tävlingar i såna fall, en för oss som faktiskt inte har alla kontakter redan![]()
Därför skulle jag tycka det vore kul om en helt otippad sida gick upp och vann. Som den motvallskärring jag känner mej i den här tävlingen.
Dessutom vem fördelar kraften, har bara en ettaän så länge...
May the force be with you...
Obi wan Kenobi
Senast redigerat av Agnetha den 2007-03-14 klockan 21:19.
May the forks be with you...
Näh men jag tycker det händer grejer hela tiden nu. Nu är frågan om man ska vänta ett tag nu och köra skithårt med länkar i slutet eller om man ska jobba lite hela tiden.
Sånt som märks![]()
Själv ska jag lägga in en slutspurt men det blir svårt eftersom jag slutspurtat hela tiden. Det är som att äta upp en biff som redan är uppäten.
Jag la in allt krut i början , så nu börjar jag tröttna lite
Men jag hoppas på att kraften ska strömma till. Huka er gubbar.
Det vore ju smutt om en kvinna vinner.
Potentiellt nyhetsmaterial == Nyheter == Inlänkar till forumet == Mervärde för signaturlänkarna???
"Kvinna spöade spammande mansmaffia med seriös SEO"
Det är för närvarande 9 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 9 gäster)