Hejsn !!!
ni får gärna lägga till era sidor hos mig....
adriansdirectory.com
STort tack![]()
Hejsn !!!
ni får gärna lägga till era sidor hos mig....
adriansdirectory.com
STort tack![]()
Det var inte mycket att hänga i gran, inte ens förstasidan har någon PR.
Är väl tämligen orimligt att edn skulle ha PR om den är alldeles ny.
Grundare till Brath. Min blogg: magnusbråth.se
mattiasa: vet inte om du får pr med i registreringen av dina sidor,,,,,, jag och många med mig får det inte iaf.
magnus: Tack
och tack till er andra som bidrar med sidor till min nya länkkatalog......
Jag kommer aldrig att anmäla mina sidor till en länkkatalog som man inte vet vilka det är som står bakom. Whois skyddad av en anonymisering och ingen info på sidan. Hur vet jag vem jag ska jaga om mailadressen sprids till animalfarmsexxx.com och andra spamoperationer?
Jag ser bara en snabbt hopslängd sida som enbart är till för att samla mailadresser.
Jag brukar alltid anmäla mig. Som jag ser det förlorar jag troligen ingenting på det. E-postproblematiken hanterar jag genom att använda särskilda Gmail-konton. Jag kan ju posta och ta emot från samma Gmail-konto oavsett e-postadress. Börjar det komma spam till ett dödar jag det kontot.Ursprungligen postat av Trådlöst
Det vore ju väldigt surt om man inte registrerade sig i en ny katalog när kön är liten för att se den ett år senare ligga på PR6, med lång kö eller krav på betalning.
oki, ja länkkatalogen är relativt snabbt ihopsatt, håller på att lära mig phpld.
målet är att det skall bli en riktigt bra sida så småningom, alla har vi varit barn i början.
Ledsen att det inte passar alla men då finns ju alternativet att inte lägga till sin sida.
Tack alla snälla som provar innan dom dömmer.
Nu har jag anmält fyra sidor till din länkkatalog - hoppas det går bra att jag anmälde dem med mina specifika ankartexter.
Du är mer än välkommen att lägga till dina sajter i mina båda kataloger![]()
[Detta inlägg har raderats enligt krav från Tina. Läs mer.]
Kataloger gillar vi!
Alla anmäler länkar till varandras kataloger och med tiden så känner vi igen vem som vill ha vilken ankartext![]()
japp gillar kataloger,,,,,,,, men då kanske vi borde skriva ut på jims lista vem som äger katalogen oxå
adriandirectory.com - ägs av Richard S i vänersborg.
driver även sidorna sem estertider.nu - gra tisfynda.se - mot orplaneten.se - int imbutiker.se
Anmält ett par sidor..
tack och välkomen miqe
744 länkar hitils *L* tydligen inte helt helt värdelös katalog då iaf *S*
Det är för närvarande 3 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 3 gäster)