Skicka förslag via pm till mig. Jag har 10 000 att spendera.
Skicka förslag via pm till mig. Jag har 10 000 att spendera.
Hej,
Du måste specificera dig vad för typ av webbplats du vill ha.
Är det en webbshop? enkel sida med layout?, programeringspråk?, skall den uppdateras via cms?, statestik verktyg?, listan kan göras hur lång som helst.
[Detta inlägg har raderats enligt krav från Tina. Läs mer.]
Jag har definitivt en eller flera webbplatser som jag skulle kunna sälja för 10k.
Troligtvis inte alls intressant, men bara för att påvisa att mer information skulle vara bra.
Skapa en egen sida, investera 100kr på ett domän sedan resten på reklam =) sen har du dina 10k och en bra hemsida![]()
Eller så passar du på att utnyttja Bineros kampanj, där du kan registrera EN .se-domän gratis, och ytterligare 99st för 18kr/stUrsprungligen postat av Max
Behöver du fler gäller ordinarie 59kr/st
TackUrsprungligen postat av StefanBergfeldt
![]()
eller varför inte loopia som har 19kr/domän även om du bara behöver en,,, ännu billigare än binero.Ursprungligen postat av StefanBergfeldt
Hur får du 19kr att bli billigare än gratis?
... och inte förstår jag heller hur 19 kr kunde bli billigare än 18 kr ...
Eller varför inte wk.se, de har ju "lägsta pris-garanti". Alltså måste man få pengar tillbaka![]()
Senast redigerat av daniel_ den 2007-12-23 klockan 19:19.
oops jag läste fel,, trodde man måste betala fullt pris för första och sen kosta det 18krUrsprungligen postat av MrWize
Måste man inte ha webhotell där för att få dom priserna ? För det behöver man inte på loopia.
Nej det behver du inte.Ursprungligen postat av impreso
Nej, t o m de domäner jag hade i snapback vart reggade till den taxan.
Mycket bra julklapp från Binero. Mycket bra gratistjänst de har, även fast man lätt skulle kunna betala någon hundring per år för den
/Patrik
Jag jag gillar Binero,, men har ny åkt på krångel när jag ska dela på en databas
Ni missade väl inte surftowns 1kr kampanj.
Det är för närvarande 3 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 3 gäster)