[Detta inlägg har raderats enligt krav från Tina. Läs mer.]
[Detta inlägg har raderats enligt krav från Tina. Läs mer.]
Senast redigerat av Tina Isola den 2007-12-28 klockan 20:49.
Jag fick en väldig bra julklapp
Nytt jobb bara måndag - fredag och dagtid.
Slippa jobba helger & kvällar julafton och andra helgdagar.
Får mer tid till hobby projekten.
Senast redigerat av Obbe den 2007-12-28 klockan 21:39.
Riktigt bra julklappUrsprungligen postat av Obbe
![]()
Jag jobbade också så förr. Det var riktigt jobbigt i längden.
Vad hittar du på nu då?Ursprungligen postat av ThomasA
Det jobber jag har nu är inom detaljhandlen.
Alltså öppet alla dagar på året förutom 3 dagar då vi är helt stängt.
Handels avtalet vilket är det sämsta jag jobbat emot.
Så kväller och helger alltid
Sällskapsspelet Monopol blev den bästa julklappen som jag fick. Har velat haft det i 10 års tid typ men det har aldrig införskaffats tidigare.
Monopol är underskattat. Nån borde göra seo-monopol. Passera SEDO utan att inkassera 4000:-. Gå direkt i karantän.
Tidningar.nu - Beställ tidningar
Man kan sitta där och känna sig smart för att man har två hus vardera på Altavista, Webcrawler och Lycos tills lillasyrran smäller upp hotell på Yahoo och Google.
Grundare till Brath. Min blogg: magnusbråth.se
fick en riskokare av mina kära föräldrar, väldigt smidigt då jag jämt glömmer den kvar på plattan för länge.
Nytt badmintonrack och alla Arn-böcker fick jag. Inte helt fel![]()
Arn böckerna är definitivt inte fel.
Läste dem för några år sedan. Riktigt bra om du frågar mig.
Såg även första filmen här om dagen. Klart godkänt.
Egna julklappar blev: En spaweekend med frun, en multimeter (för att mäta ström, spänning, motstånds osv.) plus diverse utrustning till flugbindningen som jag, tyvärr, allt mer sällan har tid för.
Grabben på snart tre fick en eldriven trehjuling av min bror. Skoja att han gasar omkring i köket![]()
Då får vi vara glada att den inte var bensindrivenUrsprungligen postat av Bernt Johansson
![]()
Köp länkar - Säljer permanenta länkar
Jag fick en digitalkamera så jag e mycke nöjd![]()
Priserna på kameror har sjunkit rejält så nu får man en riktigt bra till ett inte allt för högt pris.
Var det någon som fick en GPS? Det var ju snack om att det skulle bli årets julklapp...
Utöver riskokarn så fick jag inga mer hårda paket, men sitter just nu i den skönaste mjukisbrallan jag någonsin haft
Fick en ipod touch ifrån jobbet i julklapp![]()
Fick en GPS? Hmmm, nä, en sådan inhandlades i mellandagarna 2006
Vi köper inte julklappar till de vuxna, i vår familj, utan försöker istället att lägga de pengarna på semester (vinter och sommar) istället.
/Patrik
Tja, de andra fick whiskey. Men ung som jag är, tyckte de, att en radiostyrd helikopter passade bättre.Ursprungligen postat av freakalis
Fast den var förbannat rolig![]()
F-n va avis jag blir nu. Har alltid velat ha en sådan.Ursprungligen postat av Anton Johansson
Hogia [Jobb] :: Morlanda Scoutkår [Fritid]
Finns på teknikmagasinet. Riktigt rolig faktiskt, rekommenderas varmt. Håller för det mesta.
Det är för närvarande 4 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 4 gäster)