Hej!
Har endast varit medlem en dryg vecka här på SEO.forum men läst en hel del på forumet och känner att mycket är intressant och läsvärt. Försöker läsa här så fort jag får tid över.
Min SEO erfarenhet begränsar sig till att jag läst igenom seo.se artikelarkiv och "hört mig för" så jag känner mig är verkligen en novis i dess sanna skepnad.
Då man skall introducera sig kan jag berätta att jag utbildar mig till Civilekonom parallelt med en pokersite jag startat upp. Fritidsintressen är träning och spel i alla dess former, ingen slump att man snöat in på poker![]()
Jag står inför ett val nu och skulle uppskatta oerhört om någon av er här med erfarenhet skulle kunna ge mig en gnutta vägledning.
Den Pokersite jag startat har hittils ca 200 unika besökare per dag och ca 40 google sökningar per dag. Hittils har inget SEO arbete utförts, inte ens Titel taggarna är ifyllda![]()
Det kniviga nu är att jag varit i kontakt med seo.se som menar att det inte skall vara några som helst problem att inom 4-5 månader pumpa upp detta till 1000 unika besökare och 1000 gooogle sökningar per dag. Detta låter naturligtvis mycket bra och ger en del hopp, då sidan hittils varit en ekonomisk besvikellse. Men det är även en slant som skall hostas upp ur studentspargrisen.
Min stora fråga är ifall detta är realistiskt? Även ifall jag borde ställa några krav och ifall seo.se är något ni rekommenderar. Tack på förhand!
/Frank