Några här som hunnit testa alla de nya funktioner som finns i Analytics?
Själv tycker jag det är riktigt sweet med framför allt, avancerade segment, anpassade rapporter, motion charts och sist men inte minst adsense integrationen![]()
Några här som hunnit testa alla de nya funktioner som finns i Analytics?
Själv tycker jag det är riktigt sweet med framför allt, avancerade segment, anpassade rapporter, motion charts och sist men inte minst adsense integrationen![]()
För mig har de nya funktionerna inte dykt upp i gränssnittet ännu...
De rullar väl ut det eftersom kan jag gissa.
Det kan ta upp till några veckor innan alla har tillgång till alla nya saker, t.ex. så fick jag inte tillgång till motion charts delen förrän några timmar efter segmenterings funktionerna och de anpassade rapporterna.
Detta skulle ha att göra med att Google vill se till så att inga utav deras statistik servrar blir överbelastade så därför rullas de olika funktionerna ut separat till alla olika konton.
Nu har jag fått tillgång till Anpassade rapporter Beta och Avancerade segment Beta.![]()
Mycket intressanta verktyg, framför allt för e-handlare!
Ser bra ut. Jag verkar ha fått in det mesta men jag hittar inte adsense integrationen? Vart ligger den?Ursprungligen postat av Jacob
Adsense integrationen ligger i private beta fortfarande, tyvärr...
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)