Finns det några fler göteborgare här?
Finns det några fler göteborgare här?
Jag är Göteborgare, dock inte mycket till SEO-utövare
Jag är nästan Göteborgare. 3-4 mil norrut
Hogia [Jobb] :: Morlanda Scoutkår [Fritid]
[Detta inlägg har raderats enligt krav från Tina. Läs mer.]
Allting norr om Åmål är Norrland.
Skåne = Danmark
Stockholm = Fjollträsk
Så nu har man retat upp några på morgonkvisten iaf.
jag har sprungit orienterin i Majorna =)
Alla heter glenn i göteborg?
Här är en göteborgare till!
Det här är diskriminering faktiskt.
Jag är dalmas, från Hedemora.
Håller på dalarnas enda hockeylag, Leksands IF
Jag har dock varit i Göteborg, och tycker att det är en riktigt trevlig stad!
Göteborg här med, Johanneberg.
Ursprungligen postat av StefanBergfeldt
Jag håller också på Leksand trots att jag inte är från Dalarna.
Leksand vad är det?Ursprungligen postat av MattiasN
"Linköping hc hela sveriges hockeylag"
Jag gillar gbg bättre än stockholm
det börjar bli off topic på off topic - alla som inte är ifkare, öisare eller häckare (...) kan väl hålla sih borta
Tur att man är IKFare då
Ursprungligen postat av LaoWang
Jag håller på änglarna...
Göteborgare
Bor i Göteborg. Dock inte göteborgare.
Göteborg
Bra, då är vi ju några st iallafall.
Det har efterfrågats en SEO-träff på västkusten och då jag tycker det kunde vara kul kan jag också åta mig att hålla i praktiska saker. Om ni har lust att hjälpa till allmänt, med specifika saker (t.e.x om ni har en bra konferens lokal ni vill låna ut : ), eller tipsa om något så PM:a mig. Kommer emellertid också bjuda in till en brain-storm-träff framöver. Själv har jag tid kvar innan jul, men ni kanske måste hårdshoppa?
Vår bostadsrättsförening har lokaler till utrhyrning...tror det är 200 kr eller något liknande. Ligger på Gråberget i majorna.
Finns säkert andra bostadsrättsföreningar som har lokaler närmare centrum... om det nu är någon som bor i dessa...
Jag kan innan jul också.
Då så, slutligen, skulle jag vilja bjuda in alla till en träff för att diskutera möjligheterna av att hålla en SEO-träff i Göteborg.
Den som har möjlighet och lust dyker upp på Cafe Java på Wasaplatsen i GBG, fredagen 16/1 kl 16.00.
Att dyka upp innebär i sig inga som helst åtaganden.
Dagordning kommer inte att finnas, men jag lovar att lyfta frågan om finansiering.
Den som varit på någon av träffarna i Sthlm och vill dela av med tips eller önskemål inför den som förhoppningsvis kommer att stånda i GBG får gärna PM:a mig med detta. Eller ännu bättre: kom till Java och dela med dig av erfarenheter.
E´re nån som kommer älle?
Jag har en grå keps på huvudet.
Tyvärr kan inte jag på fredag hade varit kul annars... Har en storebror som ska firas på fredag...
Känns lite dumt när du ordnar detta å ingen kommer.
Jag har svårt att komma ifrån så jag kan inte säga vilket jag gör innan men troligen kommer jag inte heller sorry.
Jag är där ändå förvisso, och en kaffe extra skadar ju inte, men det blir svårt för mig att planera ensam.
Den här tråden har jag lyckats missa helt. Intresset verkar ha ebbat ut? Eller finns det nå'n tråd till här nå'nstans? Om ämnet kommer upp igen så är även jag Göteborgare nu mera. Det verkar ju ändå finnas ett gäng, så vi kanske inte ska ge upp hoppet?
Kayem Kommunikation - www.kayem.se
Nja, intresset var ju uppenbarligen lite svagt från början eftersom jag blev ensam på caféet. Men vi kan ju göra ett försök igen.
Jag är på.
Hitta företag som arbetar med coaching!
Mömömömömölndal!
Behöver content.
Det vore kul med ett nytt försök till detta, även om jag själv inte hinner ta tag i att dra igång det kan jag garantera att jag dyker upp om tiden inte krockar med något väldigt viktigt. Någon som känner sig manad att ta tag i det?
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)