Facebook rullar from idag ut den nya timeline profilen till sina 800 000 000 aktiva användare.
Förutom allt tekniskt så kommer en bild bli väldigt uppmärksammad i detta, Högst upp på sin profil kommer man numera ha en sk. cover image på 853x315px .
Natten till Söndag förra veckan kom jag att tänka på att det nog skulle finnas ett behov av ett gäng av dessa 800 miljoner användare att skaffa en cover bild. Fast jag va inte direkt ensam om detta så nu en 5-6 dygn senare av blod svett och tårar så har vår sida första placering på alla värdefulla sökord på Google.com & Facebook söket. Vi hade första plats på bild söket på Google.com också men tror vi tappat där och jag har verkligen inte tid att fixa det nu.
Räknar jag på stat från veckan som varit då enbart några få av det totalta hela har haft tillgång till timeline så bör sidan utan problem få +100 000 unika per dag.
Men för en bättre användarupplevelse behöver jag få in så mycket facebook covers som möjligt, De som är intresserade gör minst 4st i storlek bredd:853px höjd:315px
Nu får logga dem precis hur mycket ni vill och jag länkar även till er sida eller google profil, Dock no follow. Så massa exponering på sida samt att säkerligen ett gäng lär komma att använda dem.
zippa, rara eller bara ladda upp någonstans och droppa länk här eller skicka i pm.
Adressen har ni i min signatur annars är de premiumcovers.net
Plussa - gilla - digga - stubla - twittra gärna också.