Jag hade:
http://marknad.wordpress.com
, nerstängd av Wordpress sedan någon timme innan 18.
Så det känns som de är ganska på kring carcasherdotcom secontest länkar. Var dumt att säga något om den innan ärendet blev löst med Wordpress.
Det krävdes mycket mer än jag hade räknat med för att lösa det faktiskt. Förhandlande fram och tillbaka under flera timmar via e-post. Jag är tvungen att ta bort länkarna till din sida Agaton.
Men eftersom de finns som rekommenderade länkar i nättidningens artikel kommer de att dyka upp i vårt forum. Jag vill att alla ska kunna diskutera alla sökmotorvänliga länkar. Jag tror det kan vara ett bra sätt att bygga ett community på. Ge inflytande över allt mer.
I slutet krävdes det att jag hotade med att ta bort våra högtrafiksbloggar för att vi skulle nå ett gemensamt samförstånd som var tilltalande och bra för båda.
Egentligen hade det varit perfekt att få den nerstängd av Wordpress just nu. Det var en prototyp för ett nytt koncept och en nerstängning hade på flera sätt kunnat driva trafik till en ny och tydligare paketering där man gjort allt så mycket bättre.
Tråkigt nog hade det i verkligheten blivit för krävande just nu. Det känns inte som det finns tid för att ta fram en bra grafiskprofil och göra allt s***t jobb. Wordpress är dessutom guld.
Det man som ny blogg får Wordpress by default är dessutom värt riktigt mycket tror jag.