Hej!
Finns det någon online tjänst som räknar ut vilken position man ligger på i google på en speciellt sökord ?
Hej!
Finns det någon online tjänst som räknar ut vilken position man ligger på i google på en speciellt sökord ?
Ja, gserp.se är en som täcker svenska marknaden.
Bara att skriva en hela adressen samt sökordet det gäller för den undersidan.
Ja, den visar den sida från domänen som rankar högst. Så är det startsidan är det dens position du ser, är det en undersida är det den positionen som visas.
Titta inte på vad som står i text boxen, där tror jag det ändras automatiskt, kontrollera istället vad det är för url som visas i sökresultatet som visas längre ner, där står de om de är startsidan eller om det är en undersida, stirra dig inte blind på vad som står i textrutan där du skriver in din webbsidas URL, den tror jag ändras oavsett
Grundare till Brath. Min blogg: magnusbråth.se
Jag kom inte med ett nytt svar nej, men jag utvecklade det.
Personligen första gången jag använde mig av gserp så trodde jag också att den gick efter startsidan enbart då textboxen där man skriver in urlen första gången ändrar sig till domänen och inte undersidan man fyllde i från första början.
Jag tyckte att man kunde misstolka Aarons inlägg som att det kunde stå kvar undersidan i textboxen efter man har klickat på submit knappen, dvs då kunde TS tro att han gjorde något fel just för att textboxen skriver om så det är enbart domänen som visas.
Har du iPhone så köper du en app som heter seo ranking och där ser du alla placeringar på alla googles sidor runt om i världen, ner till 64:e plats.
Mycket bra app enligt mig. Du kan kolla när du vill och hur ofta du vill.
Kostar typ 27 spänn eller nåt.
Bli mobil. Det är där framtiden kommer att vara![]()
Ladda ner programmet 'Free monitor for Google'. Ett helt ok gratisvertyg, speciellt med tanke på att du kan se ranking i flera länder.
Hej!
Jag undrar om det finns ett Wordpress plugin där man kan se var man ligger på olika sökord på en sida (inte i admin cp). Finns möjligheten?
SEO:at anonymt de senaste åren...
Med Cuutio kan du kolla dina positioner vecka för vecka på valda sökord, finna alla dina träffar samt följa upp dina konkurrenters positioner.
Cuutio - öppna gratis konto www.cuutio.se
Det är för närvarande 2 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 2 gäster)