Inventerade ägorna idag och resultatet är att jag är ägare till över 1000 aktiva domänerMålet är 2000 under 2013. Domänerna används främst till länkbygge, därav mitt val av postningskategori.
Mvh Anders
Inventerade ägorna idag och resultatet är att jag är ägare till över 1000 aktiva domänerMålet är 2000 under 2013. Domänerna används främst till länkbygge, därav mitt val av postningskategori.
Mvh Anders
Grattis!
Själv har jag bara ett tvåsiffrigt antal men ändå svårt att hinna med allt. Har du några bra tips på hur man hanterar det dagliga arbetet med så många aktiva domäner?
Driver artikelkatalog och Ekonomian
Hur har ni råd att ha så många domäner? En domän kostar väll ändå runt 50-100kr / år? Betalar dom av sig själv genom länkbygget eller?
Ursäkta en nyfiken fråga från en hopplöst okunnig content writer. Var köper man "gamla" domäner?
Anders, låter bra. Var hittar du kunder som är intresserade av att hyra länkar, bortsett från här och WN om man får fråga (och om du vill dela med dig så klart)?![]()
Driver kvällstid Eversoft AB samt SEO labbet
Göran: jag tror Anders syftar på s.k. snapback, se till exempel snapback.se
Driver kvällstid Eversoft AB samt SEO labbet
o_O
Senast redigerat av SEOJonas den 2012-12-05 klockan 15:16. Anledning: Jag såg mindphasers svar på "min" fråga så jag tog bort den.
SEOBlogg||
Har du några bra exempel som vi kan lägga in i listan här på forumet?
SEOBlogg||
Instämmer med Jonas, det vore verkligen kanon om du kunde ge några exempel på lösningar till Wordpress. Har letat länge efter efter något liknande...
Skicka PM.
De är invite-only eller program som inte skall marknadsföras här på seo-forum eftersom de bryter mot varenda TOS.
Det är för närvarande 2 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 2 gäster)