Hej.
Jag har tänkt en blogg, men vad ska jag välja för blogg för att få bra seo så att säga.. Testade finest.se men dit kunde jag inte ens länka från länkkataloger .....
Hej.
Jag har tänkt en blogg, men vad ska jag välja för blogg för att få bra seo så att säga.. Testade finest.se men dit kunde jag inte ens länka från länkkataloger .....
N.nu ger ju mycket gratis rent SEO-mässigt, men det kanske finns bättre?
Jag har tyvärr redan 3 sidor där och alla länkar till min hemsida =( Planen är att även länka från bloggen och tror inte det är nån bra idé om alla kommer från .n.nu...![]()
Det beror lite på vad du ska med den till.
Om du försöker suga så mycket länkkraft ur ett bloggnätverk som möjligt skulle jag rekommendera tidningen Amelias bloggtjäst, och hålla dig borta från Devote och blogg.se.
Om du däremot vill bygga upp en riktig blogg, så gör det med en installation av Wordpress på en egen domän.
Tyvärr fanns det ingen kategori där för mig =(
Likt Aftonbladet, Expressen och Metrobloggen (?) så har även Amelia lagt ner sitt bloggnätverk.
Det är ett klockrent exempel på problematiken med tjänster som tillhandahålls av tredje part. Förr eller senare försvinner tjänsten - det gör alla - och då står du där utan innehåll, länkkraft, besökare eller inkomst. Veckan efter startar en ny tjänst med ambition att "finnas för alltid" men efter ett par månader utan lönsamhet så försvinner även den - trots deras försäkran att man kommer finnas kvar så länge ägarna lever.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)