Hej.
Nu vill jag köpa inlägg på olika bloggar för att boosta min hemsida och jag undrar vad är det man ska kika på förutom att det är samma inriktning? Antal läsare? Antal inlägg per dag? Antal som kommenterar inlägg?
Hej.
Nu vill jag köpa inlägg på olika bloggar för att boosta min hemsida och jag undrar vad är det man ska kika på förutom att det är samma inriktning? Antal läsare? Antal inlägg per dag? Antal som kommenterar inlägg?
Vad är syftet? Få besökare, prenumeranter, betalande kunder, länkkraft?
En viktig sak är ju att du köper permanenta inlägg så att de inte plockar bort dina länkar efter ett tag.
Undvik att köpa inlägg på t.ex blogg.se eller liknande där alla delar samma IP# eller är svartlistade av Google. Välbesökt och populär blogg, samma inriktning, in content, många kommentarer. Där har du förutsättningar för att få både besökare ->konverterade kunder och relevant länkjos.
SEOBlogg||
Jag skulle säga att besökare är en sak och länkkraft en annan. Även om länkkraft kan leda till fler besökare indirekt via Google.
Vill du ha besökare så är ju ämne och relevans väldigt viktigt. Jag skulle undvika blogg.se och liknande för länkkraftens skull, samt bloggar som har en miljon länkar på sin sida vilket blogg.se bloggare tenderar att ha.
Ni följer mig via min Blogg: www.legendarisk.nu
Det är för närvarande 2 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 2 gäster)