ja precis.. ska nog försöka göra något sådant. Problemet är väl att min kära programmerare talar om för mig att vi inte kan korta ner texten eftersom det måste göras manuellt =)
ja precis.. ska nog försöka göra något sådant. Problemet är väl att min kära programmerare talar om för mig att vi inte kan korta ner texten eftersom det måste göras manuellt =)
Vadå inte kan?
"Det är krångligt", eller "Det är väldigt omständigt", eller "Det kommer ta rätt lång tid" kan jag köpa, men det är klart det går.
ja.. tar för lång tid antar jag. Men det är väl bäst att ha en alltför lång description text istället för massa keywords som inte stämmer in 100% på själva produkten, som description.
Så vitt jag vet finns det ingen bestraffning för att man lägger in hela produktbeskrivningen under description och låter resp. sökmotor kapa den.
Kan även vara bra att se över processen när texterna skrivs. Att den/de som skriver texterna gör den första meningen attraktiv för de som läser den på en sökmotor.
Det är för närvarande 2 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 2 gäster)