Ursprungligen postat av
Urban G
Vi har lite olika arbetstider, arbetsbelastning och gör dessutom den här uppgiften som moderatorer frivilligt utan ersättning. Och det är samma sak med medlemmarna som kan känna sig manade att svara.
@Micke. Men kan väl beta av dina punkter.
1) Går egentligen inte att ge ett svar på mer än att det krävs mer aktivitet på andra områden. Att exempelvis ta bort de avdelningarna, köpa/sälja, anser jag inte vara en konstruktiv lösning. Och nej du har inte föreslagit det, utan andra har gjort det.
Vi höjer inte forumet genom att skala bort saker utan genom att tillföra mer aktivitet.
2) Kan jag inte relatera till. Vet inte vilka diskussionstrådar som gått åt pipan. Om det är för ovidkommande inlägg så går det utmärkt att anmäla inläggen. Lilla triangeln efter texten Öka den här…
Vill du inte skriva det öppet vilka tråder det gäller så skicka ett pm till mig.
3) I nuläget finns endast tre nivåer, Lär mig SEO etc. Där SEO-proffs numera endast markerar att personen är yrkesverksam inom området. Med andra ord ingen kvalitets- eller kunskapsgaranti. De gröna duttarna under användarnamnet är uppskattningen som andra medlemmar har gjort över den medlemmens inlägg. Notera dock att det behöver kopplas till antalet inlägg.
Men har du ett förslag på hur proffs skall markeras ut på ett annat sätt. Och vem som skall göra det och vilka krav det skall vara.
4) Kan nog endast admin. Jim svara på om det går. Eller om någon av er här vet hur det fungerar med den här plattformen.
Och vi för diskussioner internt om hur forumet skall förbättras. Som en följd av den här diskussion så har vi fått in bland annat förslag att lägga upp en underavdelning som rör E-handel.