Bra förändringarSynd bara det är så lång tid mellan mina besök just nu.
Bra förändringarSynd bara det är så lång tid mellan mina besök just nu.
Köp länkar - Säljer permanenta länkar
Bor nu i Marbella, Spanien
Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats
Jag kan fixa en logga. I stil med vBulletins logga. Eller ska det var något snyggare?
CTO på Happyr.com. Vi gör rekrytering effektivt
Jag får ursäkta att det tar lite tid. Jag är fullbokad med annat men jag gör lite i taget med forumet.
- Nu är en logga på plats. Stort tack till Claes Lund som har fixat den. Ge gärna lite kärlek till hans sajt om coaching.
- Medlemslistan sorteras nu igen efter rykte som det var innan.
Jättesnyggt forum med massor av matnyttigt för oss som är beginners. Bra jobbat!
Jag säljer Cykelställ
Jag har problem att uppdatera min avatar. Testade både att ladda upp och ange en URL med en jpg som är 100x100 pixlar. Den säger något i stil med "kunde inte spara bilden".
Uppdatering:
Ser nu att det även finns avatarbild som ska vara max 60x60. Men samma fel inträffar då jag försöker ändra den.
Inte längre 1:a på sökmotoroptimering. Vera&John.
Det blir någon typ av avancerad felmeddelande när man går till sin egen sida, "Min profil", sen väljer "Hitta alla inlägg" och listar sina egna inlägg.
Alla inläggen verkar dock fungera normalt efter det enorma sidhuvudet...!! :-)
Snyggt Jim! Som med det mesta du gör.![]()
Tack tack.
Jag löste problemet med avatar, se här.
Angående detta problemet:
Så har det att göra med servern. Jag har skrivit till webbhotellet 2 gånger utan svar men jag ska påminna igen. Allt verkar dock fungera.Warning: preg_replace() [function.preg-replace]: Compilation failed: this version of PCRE is not compiled with PCRE_UTF8 support at offset 0 in [path]/vb/search/searchtools.php on line 815
Funktionen med snabbsvar är även förbättrad (jag la in denna).
Det finns mer tankar, men jag tar lite i taget.
Edit: Svarar mig själv här - Ser att mycket riktigt får man inte svara i denna sektion. Men under vissa tråder finns det ändå svar. Lite förvirrande.Kan man låsa de trådar man har skapat här eller får jag inte delta i trådar i vissa forumsektioner? Försökte svara på en tråd under Forum: Förmedling av SEO-tjänster men den säger att jag inte har rättigheter till det. Jag verkar få svara i trådar från andre sektioner.
Inte längre 1:a på sökmotoroptimering. Vera&John.
Flytta inte trådar eller ändra behörighet att svara på trådar...!! :-)
Jag har flyttat ut några trådar från den sektionen där man inte kan svara. Just därför att den som lade in tråden där ville ha svar och inte hade noterat att det inte gick att svara där tråden först hamnade.
Sedan att en del kan svara där det inte borde gå att svara kan ha att göra med att de är Vip-medlemmar. Dvs det systemet som fanns för en del före forumet gjordes om.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)