Tänkte fråga om lite råd här i forumet och se om någon har varit med om något liknande.
I en vecka nu så har min site slutat ranka för i princip alla keywords i Google. Siten beter sig även skumt i bing och yahoo där den hoppar mellan en plats runt 55 till sin vanliga plats runt top 5 varannan dag. I Google har jag tappat helt och finns inte ens med i serpen med dom nyckelorden jag brukade ranka top 10. Siten är fortfarande indexarad av google men slutat ranka.
Vad jag försöker göra är att ta reda om min site har blivit straffad eller om det bara är en tillfällig situation.
Lite bakgrund info
Siten är nästan 2 år gammal, den har stadigt klättrat i google, bing och yahoo till att ranka topp 10 i dom flesta nyckelorden.
Nyligen (2 vecka) så updatera jag siten med att redirecta en sattellit site med bra och mycket innehåll till huvud siten.
Jag updatera även till ny theme en månad sen. Efter att jag ändrat theme så forstsatte siten stega i serpen så rätt säker att det inte är orsaken.
Har inte så många inlänkar runt 19 stycken root domains varav 3-4 är sitewide.
Kan orsaken vara att jag redirecta satellit siten till huvudsidan? Det jag tror talar mot att siten blivit straffat av google är att siten hoppar runt i bing och yahoo.
Uppskattar all tips och hjälp! Skulle verkligen vilja förstå vad som pågår.