jag kör Groupmail på egen PC med betald tracking för nyhetsbrev och kampanjer men letar efter en bra epostservice.
Som är proffsig och rimligen bör ha bättre levererbarhet än egna utskick då en service kan jobba på detta hela tiden. Skickar 25000 mejl vissa månader till butikskunder och abonnenter. Skickar från egna äkta epostadresser så spamfilter ser att det är en äkta avsändare.
Har hittat getanewsletter som har det mesta, även sekventiella autoresponders och gratis testkonto.
Priserna är riktigt bra samt företaget svenskt. Men man tvingar på köparen ett års abonnemang.
Har man en bra produkt så skall man inte behöva tvinga kvar kunder, så detta oroar mig.
Supporten svarar inte konkret på vad man gör för levererbarheten, får bara svar:
att vi skickar 20 miljoner mejl per månad
har rutiner för detta
har kontakt med andra leverantörer osv.
Efter flera försök har jag inte fått ett enda konkret svar.
Att tvinga på köparen 1 års abonnemang (normalt vore högre priser på kortare abonnemang) får varningsklockorna att ringa, liksom att man inte kan svara konkret. Blåser man bara ut mejlen så de fastnar i filter överallt...
Tjänsten har funnits länge och allt verkar proffsigt och detta indikerar tvärtom, att tjänsten är bra.
Någon här som använder getanewsletter och kan lämna objektiva synpunkter?
Någon som har jämfört levererbarheten med eget utskick eller annan tjänst?