Kom över ett nytt verktyg som jag gillade:
http://www.backlinkwatch.com
Tar lite tid bara om man ska vänta på att allt ska bli klart.
Kom över ett nytt verktyg som jag gillade:
http://www.backlinkwatch.com
Tar lite tid bara om man ska vänta på att allt ska bli klart.
Bor nu i Marbella, Spanien
Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats
Tar lite tid som sagt men i övrigt väldigt smidigt och överskådligt! Ett av de bättre verktygen för att hitta sina backlinks, som jag har testat.
Den tackar vi för!
he, he .. tar lite tid .. tar en ansenlig tiiiiiid vill jag lova ...
Inte roligt med ett par tusen inlänkar och köra detta verktyg ... funkar kanske för en site med ett par hundra ....
cya,
/PatrikB
Inte alls dum. Bra tips! Dessvärre blir det smärtsamt tydligt att jag behöver öka antalet backlinks
det är väl ungefär samma som detta verktyget från www.seomoz.org??
http://www.webuildpages.com/neat-o/
michael
Ja det är ganska likt.
Men neat-o är skapat av WeBuildPages, Jim Boykin & CO.
Bor nu i Marbella, Spanien
Kolla in mitt SEO verktyg Domainstats
Det här ser imponerande ut!
Ser mer användbart ut än webbuildpages.
Om jag sedan kunde definiera en lista på sidor att kontrollera om sidorna som länkar till oss är länkade från skulle jag nästan vara nöjd. Nu har det kör klart på en av mina bloggar. Jag tycker att resultatet ser mycket korrekt ut.
Du postar inte ofta Jim men det du postar är ofta användbart.
Senast redigerat av hans99 den 2006-10-16 klockan 20:40.
Men det här är inte pålitligt. Jag ser att det saknas länkar som jag vet finns till mina siter.
Japp. Det missade de flesta av länkarna till Nyfiken vital.Ursprungligen postat av Kinaportalen
Kollar på statsen hos seosm.se och det verkar ju inte röra på sig direkt mycket, det lär väl bli jordbävning i listan snart... jag har gjort massor med saker i flera dagar men inga resultat... hmm
Senast redigerat av baggelin den 2006-10-17 klockan 18:21.
En del SERP:ar har tillochmed rullat tillbaka i tiden. Det är något på gång.Ursprungligen postat av spagetti
Och nu är det borta, mitt favoritverktygUrsprungligen postat av spagetti
Vadå borta? Jag har inte testat det tidigare, men såg det nu, och det verkar fungera. Hur pålitligt det är har jag ingen aning om. Jag ska ge det en chans iallafall
Okej, nu har jag testat den, och den fungerar. Dock stämmer inte alltid ankartexterna, och dessutom tog det en j**la tid att kolla 1000 backlinks.
verktyget som räknar inlänkar är borta
Vilket verktyg för inlänkar ar favvo idag? Gratis likväl som betalt...
Backlinkwatch ligger nere/utgått och Yahoo Site Explorer missar (precis som det behändiga programmet Tattler som använder site explorer).
jag vill också veta, börjar bli i desperat behov av sådant, finns det något betalprogram kanske?
Denna funkar
tools.seobook.com/backlink-analyzer/
Skakigt tycks det mig... Ofta får jag inget alls tillbaka som resultat. Vet inte varför. Kanske kan vara NOD32 som hindrar, men det förklarar inte varför det funkar ibland.
Nej NOD32 har inte stoppat mig iallafall. Vilka inställningar har du?Ursprungligen postat av Jan Sandahl
Jag har ställt in det så här och jag upplever det stabilt men sedan vet jag inte om det hittar alla länkar.
"There are a couple paid ones on the market (Leslie Rhode's Optilink & Brad Callen's SEO Elite to name a few"
Någon som har provat dem?
Jag har provat alla möjliga olika inställningar, och gjort vad jag kunnat för att NOD32 ska exkludera programmet men utan framgång. Ska testa på en annan dator/uppkopling också.
Ursprungligen postat av berraåsnobben
Jag har använt Seo Elite ganska mycket för att analysera amerikanska hemsidor på engelska och det är ett väldigt effektivt program, men det fungerar tyvärr bara för att analysera hemsidor på det engelska språket.Ursprungligen postat av LaoWang
mvh,
Henrik
Jättebra sparar mycket tid visste inte att sådana verktygUrsprungligen postat av Jim Westergren
När jag skulle testa www.backlinkwatch.com fick jag:
använder ni övriga detta verktyg dagligen?Out of Yahoo quota for today. Total 50,000 queries executed already.
Copyright 2007
ja den var bra den! med lite tålamod!
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)