Resultat 1 till 1 av 1

Affiliates inom kläder/mode/skönhet/träning/inredning sökes

  1. #1
    sorkis avatar
    sorki sorki är inte uppkopplad Kan SEO rätt bra
    Reg.datum
    mar 2016
    Inlägg
    7
    Hej allihop!

    Jag har byggt [redigerat]

    Hemsidan syfte är att "inspirera" folk inom olika kategorier, såsom kläder, heminredning, träning och tatueringar. Motorn hämtar bilder med API från i princip alla sociala medier (Tumblr,instagram,facebook,twitter,linkedin) + RSS.

    Jag kan pinna inlägg så dem hamnar högst upp i flödet och även lägga till call to action knapp med affiliate länk till det aktuella plagget eller annat produkt som passar in i någon av kategorierna. (se [redigerat] den stora bilden på adidas tröjan)

    Söker nu sammarbeten i form av inlänkar eller dylikt, kan bytas mot att jag lägger in din källa i flödet, alternativt pinnar den och lägger in din affiliate länk om det finns goda skäl för det.

    Är gärna öppen för feedback från er övriga om hemsidan i övrigt Håller även på att bygga en .com domän som kommer vara identisk fast på engelska, så den kan optimeras mot engelska sökfraser på google, där kommer samma flöde visas.

    Allt gott,
    Daniel
    Senast redigerat av Urban G den 2016-05-27 klockan 13:40.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Köper länkar inom Streetwear, kläder och mode
    Av Filip91 i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-10-16, 08:16
  2. Länkar säljes inom hus, inredning, trädgård och träning
    Av simonwall i forum Köpa och sälja länkar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-03, 09:49
  3. Länkbyte inom skönhet och kläder/mode
    Av 2cool4school i forum Länkbyten
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-29, 18:59