Resultat 1 till 3 av 3

Parcel from Swerden to Denmark

Galleris avatar
    Galleri Galleri är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    apr 2017
    Hello

I have a little issue - and I hope you can help me out

I use a parcel service (GLS) in order to send out my parcels from Denmark to Denmark and Sweden.

I just had a Swedish customer who wanted to return a parcel, which I offered to pay for.

I then discovered that my Danish parcel service only provides parcel-labels for DKK > SWE and not the other way around.

Is there somewhere I can buy a Swedish label for a parcel on a Swedish website? It is a parcel with a volume of 100 x 80 x 5 cm and a weight of 4 kg.

Best regards

Malthe

Max Hampdens avatar
    Max Hampden Max Hampden är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    nov 2020
    SEO forum ND stage is filled for the skills and faculties for the people. the art of the SEO and best resume writing services 2020 is invited for the reforms. Membership is parked for the dynamics or the shows.

SamGrants avatar
    SamGrant SamGrant är inte uppkopplad Väntar på att admin ska godkänna min titel
    Reg.datum
    dec 2020
    Hej! Om du känner till handel och planerar att investera i aktier kan jag rekommendera ett väldigt coolt svenskt företag https://www.robomarkets.com/se/forex...assets/stocks/. De erbjuder de mest populära handelsplattformarna med snabb orderutförande och låga spreadar och diagramanalyserna är fantastiska. Du kan garanterat arbeta med de bästa mäklarna. Jag rekommenderar bara att du provar den och du kommer inte att vilja ha något annat!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2017-01-07, 19:39