Hej,
Söker översättare till ett större projekt med bra budget. Letar du sommarjobb eller har tid över? Skicka PM! Rate per ord är 0.01 USD = 10.000 ord e 100 USD
Hej,
Söker översättare till ett större projekt med bra budget. Letar du sommarjobb eller har tid över? Skicka PM! Rate per ord är 0.01 USD = 10.000 ord e 100 USD
är inte priset lite väl lågt? har du tagit en decimal fel typ?
Hade det varit en decimal fel hade jag betalat x10 mer än någon på låt oss säga, Fiverr. I och med att det är ett större projekt, är priset i enlighet med det!
Är det så billigt att få översättning till Svenska? Shit. Då kanske man ska börja köpa lite översättning där. =)
Tänker att den som säljer det för så liten penning på Fiverr lär bara köra en Google Translate.... Tror då inte det är nån som sitter och gör en kvalificerad översättning till svenska...eller så är det nån som bor i superbilligt land och lever på valutaarbitrage =).
Jag tycker i alla fall du ska utforska alternativet om du tittar på att skära ner på dina kostnader.
På en plattform kommer de alltid finnas de som är ute efter snabba pengar och de som tänker långsiktigt, det gäller bara att hitta de som fokuserar på det senare Som sagt, tror det handlar om att testa sig fram och forma sin egen uppfattning!
Önskar dig lycka till i ditt letande!
1 cent per ord låter som att någon blir lurad.
Grundare till Brath. Min blogg: magnusbråth.se
Skulle aldrig tänka tanken att betala så dåligt, det är inte långsiktighet det inte. Det var *ironi* i den meningen.
Tror nog du får posta din förfrågan på Fiverr. Tveksamt att någon här kommer att nappa på det.
Tror du har gjort klart för folk i tråden vad du tycker. Låt oss gå vidare!
För övrigt har jag använt de plattformar som finns tillgängligt för oss på internet, där seo-forum har varit ett riktigt bra verktyg för mig innan, att ignorera det för detta jobb vore dumt! Har ett par PM som kommit in redan, så håll du tummarna på att det leder till något gott!
Ha de fint!
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)