Resultat 1 till 4 av 4

Pr2 - Pr4

  1. #1
    Solutionss avatar
    Solutions Solutions är inte uppkopplad Avstängd, anledning
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Stockholm, Kungsholmen
    Inlägg
    186
    Söker länkbyten PR2+ är kravet!! Har sidor med PR2 - PR4... Inom Samma områden som där jag säljer. Det rör sig om 9 sidor... Bloggrollar + på 2 webbplatser... Skicka ett PM för mer info! Blandade områden... Inte alla sidor accepterade men skicka ett förslag på byte tack!
    Senast redigerat av Solutions den 2007-11-06 klockan 15:34.

  2. #2
    Reg.datum
    sep 2006
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    419
    Tycker du är ful som ger sidor med NOFOLLOW från dina länksidor. Du ber dessutom om PR4 sidor till dessa som generellt inte ger någonting tillbaka.

    Bort med Solutions från denna seriösa sida !!!

  3. #3
    Solutionss avatar
    Solutions Solutions är inte uppkopplad Avstängd, anledning
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Stockholm, Kungsholmen
    Inlägg
    186
    Att det var NOFOLLOW på den länken du fick var ett misstag från min sida!! Jag försöker INTE "lura" dig eller någon annan!! Det fanns faktiskt ett syfte med nofollow när sidan inte hade någon URL och bara laddades upp på test... NOFOLLOW PÅ DENNA ENDA SIDA RADERADE JAG FÖR LÄNGE SEDAN!! VI HAR EJ NOFOLLOW PÅ NÅGON AV VÅRA SIDOR LÄNGRE!!! Du måste förstå att misstag lätt kan göras och att det är mänskligt!! Vi har inte 10 års erfarenhet av länkbygge utan vi är 2 hobbyföretagare som fortfarande lär oss...

    Det innebär inte att vi inte är pålitliga! Vi gör vårt bästa för att lyckas... Det är väl ingenting man behöver totalt tappa behärskningen för?? Om du hade upplyst mig och bett mig lite snällare så hade jag utan problem tagit bort nofollow attributen. Det gjorde jag iallafall. Dessutom så ska dina länkar ligga kvar men då är frågan ligger mina länkar kvar??

  4. #4
    Solutionss avatar
    Solutions Solutions är inte uppkopplad Avstängd, anledning
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Stockholm, Kungsholmen
    Inlägg
    186
    Har dessutom skickat en ursäkt via PM!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)