Ej aktuellt längre.
Ej aktuellt längre.
Senast redigerat av Gabriel K den 2008-02-16 klockan 03:57.
Hej!
Jag är intreserad av platsen.
Vad är adressen?
URL skickat via PMUrsprungligen postat av webdevgroup
Skrev för några minuter ner minst 100 sökord och på vilken plats dom ligger i på google men när jag skulle posta så stog det logga in fast jag var inloggad och allting försvann och tangentbordet fick bytas ut.
Nog om det.
Om man söker på sjukvårds relaterade eller neurologisk relaterade ord så finns mycket av det på första sidan på google tex sjukdom.
Ingen intresserad?
Den 17.e december när jag startade tråden hade jag cirka 21 427 i skrivandets stund.
Nu 6-dagar senare i skrivandets stund så har jag totalt haft 28 187 unika besökare 51 017 sidvisningar.
Bloggen är i en niche som som kan vara väldigt knepig att kapitalisera och antagligen inte matchar de flesta här. Hur som helst, god jul och lycka till med din mor. Det värmer att läsa om människor som som bryr sig om familjen...
Du får gärna berätta mer detaljerat vad du menar, förstod inte det med niche och kapitaliseraUrsprungligen postat av Christian Bolstad
Tack och god jul och gott nytt år!![]()
Jag är intresserad. Eller rättare sagt jag kommer att vara (gillar att vara kryptisk i mellandagarna!)
Kontakta gärna mig via PM så kan vi prata merUrsprungligen postat av webguide
![]()
Mellandagsrea nu![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)