Resultat 1 till 3 av 3

Säljes info/underhållningssida med bra potential

  1. #1
    pejkas avatar
    pejka pejka är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    20
    Hej!

    Säljer nu en av mina webbplatser som jag inte har tid med. För ett av sökorden rankas den 1 ibland 2 på Google.com (Den engelska)

    Sökordet har enligt Google Keyword Tool 60 500 sökningar per månad. Jag får in i genomsnitt 500-600 unika besökare per dag.

    Sidans innehåll är ur enkelt att uppdatera, tar c:a 10 min per dag eller varannan dag. Innehållet är lite underhållande texter och citat.

    Sidan har ingen inkomst för att den inte är "pengafierad" med adsense osv men det finns sjukt bra potential i den. Har byggt mkt värdefulla baklänkar och kämpat för att få den på den plats den befinner sig på i Google. Sidan är hyfsat ful och ligger med Wordpress just nu, går att lägga till vad som helst.

    Jag säljer domännamnet, samt sidan i sin helhet, dock inte webbhotellet då jag har massa annat på det, så jag gör en backup och för över allting till erat webhotell vid eventuell försäljning och domämen tar ni över som ligger på Loopia.

    Bud startar vid 0kr och alla bud tas endast via tråden och inte pm. Det gör även alla frågor, jag vill inte dölja något från någon. Jag reserverar för att neka affären om högsta budet blir skamligt.

  2. #2
    barje47s avatar
    barje47 barje47 är inte uppkopplad Lär mig SEO
    Reg.datum
    jun 2009
    Inlägg
    92
    Hej
    Om jag fattar dig rätt vill du ha bud och frågor i tråden så vi kan börja med url?

  3. #3
    pejkas avatar
    pejka pejka är inte uppkopplad SEO-proffs
    Reg.datum
    apr 2011
    Inlägg
    20
    Fick sålt sidan till en bekant för 12 500kr nyss om någon undrar. Ber om ursäkt om någon intresserad inte fick denna informationen.

    Mod kan ta bort denna tråd nu

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

  1. Säljes lite com,net,info domäner
    Av nicklas i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 09:55
  2. Bloggportal med potential
    Av expression i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 19:34
  3. Bra Poker domäner säljes - 12 domains .com .net . info
    Av PokerXperten i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-10, 19:19
  4. Website säljes: allt-om-malaysia.info
    Av Björn Lilja i forum Köp, sälj eller byt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 10:57